Gratis bog og rapport

Myten om kundetilfredshed

Benchmark din virksomhed mod de bedste i Danmark med vores rapport

Glem alt om touchpoints og customer journey. Lær hvad der i virkeligheden gør forskellen med bogen SE OP


Få 52 sider med gode råd fra de førende virksomheder og eksperter inden for Customer Experience

Rapporten giver din virksomhed mulighed for at benchmarke sig mod vinderen af DMAV 2018.

Rapporten indeholder blandt andet:

  • Sådan blev Irma Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed 2018
  • Case stories og inspiration fra bl.a. Arbejdernes Landsbank og Københavns Lufthavne
  • Et framework for kundeservice i verdensklasse
  • Tips til hvordan du kan blive Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed 2019

DMAV rapport 2018

Hvad er målet med DMAV?

Vores mål med DMAV er at fejre de virksomheder og ledere, som gør en ekstraordinær indsats for deres kunder og medarbejdere. Vi lever i en tid, hvor mange virksomheder fokuserer ensidigt på økonomisk vækst. Derfor vil vi gerne italesætte, at vækst kan – og bør – skabes gennem gode relationer.

Vi håber, du vil lade dig inspirere af DMAV-rapporten til at sætte agendaen i din virksomhed. En agenda, hvor mennesker prioriteres først.

Gratis bog og rapport

Myten om kundetilfredshed

Benchmark din virksomhed mod de bedste i Danmark med vores rapport

Glem alt om touchpoints og customer journey. Lær hvad der i virkeligheden gør forskellen med bogen SE OP