Gratis bog og rapport

Myten om kundetilfredshed

Benchmark din virksomhed mod de bedste i Danmark med vores rapport

Glem alt om touchpoints og customer journey. Lær hvad der i virkeligheden gør forskellen med bogen SE OP


Lær hvordan I kan få lønsom vækst til vores event d. 14. november

Jesper Krogh Jørgensen arbejder til daglig som Global Head of Customer Strategy & Loyalty hos PA Consulting Group. Han har 25 års erfaring med at udvikle og måle kundeloyalitet og er ekspert på området. Derudover er han også leder af det dommerpanel, der skal finde frem til Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed i København d.14. november.

Se program og tilmeld dig her. Det koster kun 500 kr. pr. billet

I sin kronik ”Gode kundeoplevelser garanterer ikke loyale kunder” publiceret i Børsen Ledelse d. 29/9-2017, sætter Jesper fokus på, hvordan virksomheder er nødt til at differentiere sig på markedet ud fra de enkelte kunders helt specifikke erkendte og uartikulerede behov for at beholde dem. Det er ikke længere muligt ”bare” at sikre de for nogle generelt gode kundeoplevelser, de skal opleve at virksomheden er relevant ved at hjælpe dem med at nå netop deres personlige mål. Jesper forklarer ydermere i en anden kronik i Børsen; ”Vil I vækste? Så dyrk jeres loyale kunder ”, hvordan en øget loyalitet hos allerede eksisterende kunder kan give en øget indtjening og lønsom vækst.

“Jeg mener, der er en bedre vej til vækst [end rene volumenbaserede fusioner og virksomhedsopkøb], hvor indtjeningen også følger med. Nemlig at øge loyaliteten hos jeres eksisterende kunder, og investere i at gøre jer fortjent til deres fortsatte loyalitet. Så sparer I omkostninger til salg og markedsføring over for nye kunder”.

Han skriver yderligere, at den organiske vækststrategi typisk bør fokusere mest på at udvikle de eksisterende:

”Denne organiske vækststrategi er også mindre risikabel. For det er mere sandsynligt, at jeres vækst varer ved, fordi I investerer i eksisterende kunder, som kender jeres virksomhed og “bare” skal købe lidt mere eller anbefale jer til andre kunder, frem for at satse på nye kunder I har sværere ved at nå”.

Du kan få den nyeste viden inden for kunde- og medarbejderloyalitet til Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed d. 14. november 2017 i Mogens Dahl Koncertsal i København.

Se program og tilmeld dig konferencen her

 

P.S Vil du blive klogere på kunde- og medarbejderloyalitet? Du kan få vores seneste rapport fra DMAV 2018 gratis lige her..

Gratis bog og rapport

Myten om kundetilfredshed

Benchmark din virksomhed mod de bedste i Danmark med vores rapport

Glem alt om touchpoints og customer journey. Lær hvad der i virkeligheden gør forskellen med bogen SE OP