Gratis bog og rapport

Myten om kundetilfredshed

Benchmark din virksomhed mod de bedste i Danmark med vores rapport

Glem alt om touchpoints og customer journey. Lær hvad der i virkeligheden gør forskellen med bogen SE OP


Vores event d. 14. nov. 2017 er nu udsolgt

Nu er der kun en uge til, at Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed skal kåres og DMAV konferencen skal afholdes. Vi har derfor taget hul på slutrunden og DMAV-dommerpanelet er netop nu i gang med at finde frem til Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed.

Der har været ekstrem efterspørgsel på eventet i år, og der er derfor udsolgt, men du kan skrive dig på ventelisten nedenfor.

Læs mere og skriv dig på ventelisten her

I dommerpanelet har vi Jesper Krogh Jørgensen, du kan læse mere om Jespers rolle til DMAV her. Udover Jesper Krogh Jørgensen er Otto Zell en del af dette års dommerpanel.

Loyale medarbejdere = Loyale kunder. Men hvordan?

Otto Zell har i mange år arbejdet på at finde frem til den bedste måde at få engagerede og glade medarbejdere på – glade og engagerede medarbejdere giver flere tilfredse og loyale kunder. Han mener, at der er tre nøgle faktorer, der skal være til stede for at en medarbejder føler sig inspireret, engageret og glad på sin arbejdsplads. Han kalder dem de tre I’er;

”I believe”, ”I belong” og “I matter”.

Først og fremmest er det vigtigt, at en medarbejder har en oplevelse af, at deres arbejde giver mening. Derudover skal medarbejderen føle sig som en del af et team, en afdeling og en virksomhed. Afslutningsvis er det også vigtigt, at medarbejderen oplever, at de kan gøre en forskel i virksomheden.

Venteliste

Deltag i DMAV konference og award-uddeling i København d. 14. november, hvis du vil lære mere om kunde- og medarbejdertilfredshed, opleve spændende talere som blandt andre direktøren for Gazella virksomheden (for 8. gang!!) LaserTryk A/S og overvære kåringen og interviewet med Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed.

Læs mere og skriv dig på ventelisten her

Gratis bog og rapport

Myten om kundetilfredshed

Benchmark din virksomhed mod de bedste i Danmark med vores rapport

Glem alt om touchpoints og customer journey. Lær hvad der i virkeligheden gør forskellen med bogen SE OP