Gratis bog og rapport

Myten om kundetilfredshed

Benchmark din virksomhed mod de bedste i Danmark med vores rapport

Glem alt om touchpoints og customer journey. Lær hvad der i virkeligheden gør forskellen med bogen SE OP


I denne uge er vi meget spændte på at fortælle om et lille projekt, vi har sat i gang. Vi har, i samarbejde med Business Danmark, arbejdet på en undersøgelse omkring kunderelationer.

Vi har sat os for at finde ud af, om de store brands er ved at forsvinde, fordi de helt simpelt ikke kan leve op til kundernes forventning til god kundeservice. Som en forundersøgelse har J. Christian Andersen, CEO hos Relationwise, spurgt 30 personer i sit netværk ”Hvilken virksomhed vil du som kunde helst anbefale” og svarene er meget interessante: det er nemlig ikke de store brands, der bliver nævnt – tværtimod er det de små lokale virksomheder, der vinder kundernes hjerte og loyalitet.

Vi vil rigtig gerne høre din mening om kunderelationer i større og mindre virksomheder. Vi har allerede en debat i gang på LinkedIn.

 

Læs mere om undersøgelsen på LinkedIn her

Gratis bog og rapport

Myten om kundetilfredshed

Benchmark din virksomhed mod de bedste i Danmark med vores rapport

Glem alt om touchpoints og customer journey. Lær hvad der i virkeligheden gør forskellen med bogen SE OP