Gratis bog og rapport

Myten om kundetilfredshed

Benchmark din virksomhed mod de bedste i Danmark med vores rapport

Glem alt om touchpoints og customer journey. Lær hvad der i virkeligheden gør forskellen med bogen SE OP


Vidste du, at Relationwise kan hjælpe dig med at få en personlig takkeside, som bliver vist, når dine kunder har besvaret din spørgeskema undersøgelse?

Du kan selvfølgelig skrive: “Tak, fordi du besvarede vores spørgeskema undersøgelse”, men hvorfor ikke gøre det lidt mere interessant? Fortæl dine kunder, hvor meget du værdsætter deres feedback – det styrker forholdet mellem kunder og virksomhed.
I Relationwise arbejder vi hver dag for at skabe bedre relationer mellem mennesker i hele verden.
Når du samarbejder med os, støtter du også vores mission!

Vi værdsætter den feedback, vi får! Derfor takker vi de kunder, der svarer på vores undersøgelse, ved at donere 40 euro til Red Barnet og Mary Fonden, der bekæmper mobning.

Vil du have din egen personlige takkeside – og måske endda støtte en god sag, der matcher din virksomheds værdier?

Kontakt os i dag og hør, hvordan I får jeres egen takkeside

 

Gratis bog og rapport

Myten om kundetilfredshed

Benchmark din virksomhed mod de bedste i Danmark med vores rapport

Glem alt om touchpoints og customer journey. Lær hvad der i virkeligheden gør forskellen med bogen SE OP