Gratis bog og rapport

Myten om kundetilfredshed

Benchmark din virksomhed mod de bedste i Danmark med vores rapport

Glem alt om touchpoints og customer journey. Lær hvad der i virkeligheden gør forskellen med bogen SE OP


Kom til DMAV og oplev Stine Bosse, Gazelleprisvinder LaserTryk A/S m.fl.

Til DMAV Kick-Off i 2016 fortalte Peter Harrig Nielsen, Head of Group Marketing for FLSmidth, hvordan Net Promoter Score har ændret deres måde at håndtere kunder på. De er gået fra at agere ud fra en mavefornemmelse til at have reel indsigt i deres behov.

Lær mere om FLSmidths arbejde med Net Promoter Score her:

 

Deltag i DMAV 2017 og få den nyeste viden om Net Promoter Score, få mulighed for at networke med andre virksomheder og hør, hvordan seksdobbelt gazellevinder LaserTryk A/S, Stine Bosse og andre spændende talere håndterer kunde– og medarbejderloyalitet.

Se mere og tilmeld dig DMAV 2017 her.

 

Gratis bog og rapport

Myten om kundetilfredshed

Benchmark din virksomhed mod de bedste i Danmark med vores rapport

Glem alt om touchpoints og customer journey. Lær hvad der i virkeligheden gør forskellen med bogen SE OP