Gratis bog og rapport

Myten om kundetilfredshed

Benchmark din virksomhed mod de bedste i Danmark med vores rapport

Glem alt om touchpoints og customer journey. Lær hvad der i virkeligheden gør forskellen med bogen SE OP


KULTUR SPISER STRATEGI TIL MORGENMAD

Hvis du vil have et unikt indblik i, hvordan Relationwise selv skaber fantastiske relationer med kunder og kollegaer så læs vores nye kulturbog. Det er praktisk taget vores manual i, hvordan vi selv har fået en høj Net Promoter Score.

Alle kan få bogen tilsendt gratis som PDF her.

Har du personaleansvar?

Vi har ydermere nogle eksemplarer frisk fra trykken, som vi sender ud gratis med posten. Da kulturbogen er specielt interessant for folk med personaleansvar, har vi valgt at tilbyde dette gode tilbud til dem.

Kontakt os for at modtage et fysisk eksemplar af bogen.

På 36 sider får du blandt andet

  • Guide til mere engagerede medarbejdere
  • Inspiration til forbedring af jeres virksomhedskultur
  • Ideer til, hvordan du kan få glade kunder og kollegaer
  • Indsigt i, hvordan vi fastholder en høj NPS og eNPS
  • Forståelse af NPS metodikken med vores LEGO-historie

Vi er meget spændte på, hvad du synes om bogen. Kontakt os endelig, hvis du har spørgsmål.

God læselyst.

Gratis bog og rapport

Myten om kundetilfredshed

Benchmark din virksomhed mod de bedste i Danmark med vores rapport

Glem alt om touchpoints og customer journey. Lær hvad der i virkeligheden gør forskellen med bogen SE OP