Gratis bog og rapport

Myten om kundetilfredshed

Benchmark din virksomhed mod de bedste i Danmark med vores rapport

Glem alt om touchpoints og customer journey. Lær hvad der i virkeligheden gør forskellen med bogen SE OP


Deltag i Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed konference og award-uddeling d. 14. november og lær hvordan “Gazelle virksomheden” LaserTryk A/S, skaber så fantastiske kundeoplevelser, at kunderne elsker at komme tilbage.

 

Se program og tilmeld dig her. Det koster kun 500 kr. pr. billet

 

Hvorfor er LaserTryk A/S en vindervirksomhed?

Ud over at være en ”Gazelle virksomhed”, som har oplevet vækst i en ellers presset branche, har LaserTryk A/S vist, hvordan de arbejder med Net Promoter Score, som kun få virksomheder formår.

Gode virksomheder følger op på utilfredse kunder hurtigt. Men de bedste følger også op på de meget tilfredse kunder. Når man får et 9-tal fra en kunde, der er blevet spurgt i hvor høj grad, de vil anbefale virksomheden til andre på en skala fra 0-10, er der alt mulig grund til at være glad. Meeeeeen, det var jo ikke et 10-tal.

Se her, hvad Lasertryk A/S skrev til deres kunde der netop havde givet dem et 9-tal: 

Hej 

Jeg kan se, at du har udfyldt vores spørgeskema, og du har givet os karakteren 9.

Det er jo ikke heeelt et 10-tal, men ikke langt fra (den dag, hvor topkarakteren ikke længere er målet, må jeg hellere finde mig et andet job).

Har du ideer til noget, vi kan gøre bedre, så må du meget gerne skrive det til mig.

Det er den stræben efter hele tiden at gøre det lidt bedre for kunden, der definerer en vindervirksomhed. Hvis du vil lære mere, så oplev direktøren for Lasertryk A/S på scenen d. 14. nov. samt en række andre spændende indlæg.

Se program og tilmeld dig her

Gratis bog og rapport

Myten om kundetilfredshed

Benchmark din virksomhed mod de bedste i Danmark med vores rapport

Glem alt om touchpoints og customer journey. Lær hvad der i virkeligheden gør forskellen med bogen SE OP