Nyeste artikler

Højdepunkter fra konferencen

London dannede 15. november rammen om vores store konference om kundeloyalitet og kundeoplevelser. Ledere og medarbejdere fra 80 virksomheder hørte...

Vi vil ikke have tilfredse kunder

E-conomic er en virksomhed i fremdrift. Siden starten i 2001 har virksomheden fået mere end 167.000 virksomhedskunder og har kontorer i England, Sverige,...

Kundeservice i Silicon Valley

Jeg var i San Fransisco i sidste uge. En morgen bestiller jeg en kop kaffe på Coupa Café i Palo Alto, en by lidt syd for San Francisco. Efter 10 min. havde...

Mød en B2B-succes

Customer experience manager Anna-Maija Vuorio fra den finske succesvirksomhed KONE deltog på årets loyalitetskonference. Hun fortæller, hvordan KONE skaber...

Så vender vi kajakken

Vi hører så meget om økonomisk krise. Men du kan også vende kajakken ved at fokusere på kundeloyalitet. Det kickstarter din virksomheds vækst. Susanne...