Nyeste artikler

Mød en B2B-succes

Customer experience manager Anna-Maija Vuorio fra den finske succesvirksomhed KONE deltog på årets loyalitetskonference. Hun fortæller, hvordan KONE skaber...

Så vender vi kajakken

Vi hører så meget om økonomisk krise. Men du kan også vende kajakken ved at fokusere på kundeloyalitet. Det kickstarter din virksomheds vækst. Susanne...

Andreas Dullweber fra Bain & Company

I Relationwise er vi utrolig glade for at kunne præsentere Andreas Dullweber som taler på vores konference d. 15. november 2013. I dette mini-interview får...

What goes around comes around

I sidste blog post skrev vi om, hvor galt det kan gå for et flyselskab, når de ikke tænker på kunderne. En læser har bidraget med følgende historie om,...

Richard Branson om kundeservice

Det er altid lærerigt at lytte til, hvad chefen for Virgin Group, Richard Branson, har at sige. Og sjovt er det også altid. Branson tweetede forleden denne...

Kundeloyalitet i øjenhøjde

Mange tror, at kun store firmaer og virksomheder, hvor man har råd til at ansætte folk med titler som ‘kundeambassadør’ eller ‘kundeloyalitetschef’,...

Hvad kan vi lære af LEGO Group

Relationwise havde et spændende møde med Conny Kalcher fra LEGO Group. Hun er deres Vice President of Consumer Experience. Det lykkedes os at få hende til...

Cad & the Dandy

Cad & the Dandy, en engelsk retail kæde i London, måler, benchmarker og forbedrer præstationen blandt ansatte ved hjælp af real time kundefeedback. De...