Nyeste artikler

Richard Branson om kundeservice

Det er altid lærerigt at lytte til, hvad chefen for Virgin Group, Richard Branson, har at sige. Og sjovt er det også altid. Branson tweetede forleden denne...

Kundeloyalitet i øjenhøjde

Mange tror, at kun store firmaer og virksomheder, hvor man har råd til at ansætte folk med titler som ‘kundeambassadør’ eller ‘kundeloyalitetschef’,...

Hvad kan vi lære af LEGO Group

Relationwise havde et spændende møde med Conny Kalcher fra LEGO Group. Hun er deres Vice President of Consumer Experience. Det lykkedes os at få hende til...

Cad & the Dandy

Cad & the Dandy, en engelsk retail kæde i London, måler, benchmarker og forbedrer præstationen blandt ansatte ved hjælp af real time kundefeedback. De...

Kundeloyalitet og indtjening

Flere kunder har spurgt os om, hvordan man måler sammenhængen mellem kundeloyalitet og indtjening. Lad os tage et eksempel, hvor vi har en virksomhed med...

En wannabe kritikers bekendelser

Stort set alle virksomheder har utilfredse kunder, som spreder dårlig omtale, det er bare et faktum, man ikke kan komme udenom. Selv de, der har den højeste...