Gratis bog og rapport

Myten om kundetilfredshed

Benchmark din virksomhed mod de bedste i Danmark med vores rapport

Glem alt om touchpoints og customer journey. Lær hvad der i virkeligheden gør forskellen med bogen SE OP


En virksomhed med hjerte til forskel.

Til sidste års konference ’DMAV Kick-Off’ var vi heldige at høre kundeservicedirektør Henrik Larsen fortælle om Call me’s rejse til at blive en virksomhed med hjerte til forskel. Hos Call me tog de i 2011 en beslutning, som mange ledere kan blive inspireret af. De indså, at hvis de ville ændre verden, var de nødt til at se indad først. Der blev sat fokus på medarbejderne og kundeoplevelserne. Der blev skabt WOW-faktor både internt og eksternt. Der blev lavet kampagner, der ikke handlede om prissætninger, men i stedet fokuserede på værdier. ”Tal ordentligt” kampagnen blev startskuddet til en lærerig rejse for Call me. En rejse, der i dag har gjort Call me, til en fantastisk arbejdsplads – se selv her – og et af landets mest anbefalede teleselskaber.

Se højdepunkterne fra Henrik Larsens præsentation her:

 

Vil I begynde at måle på medarbejdertilfredshed og på den måde være med til at ændre jeres virksomhedskultur? Få en gratis medarbejderanalyse hos Relationwise og deltag i konkurrencen om at blive Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed 2017.

Gratis bog og rapport

Myten om kundetilfredshed

Benchmark din virksomhed mod de bedste i Danmark med vores rapport

Glem alt om touchpoints og customer journey. Lær hvad der i virkeligheden gør forskellen med bogen SE OP