Gratis bog og rapport

Myten om kundetilfredshed

Benchmark din virksomhed mod de bedste i Danmark med vores rapport

Glem alt om touchpoints og customer journey. Lær hvad der i virkeligheden gør forskellen med bogen SE OP


Deltag i DMAV konferencen og få den nyeste viden om NPS/eNPS

Direktør for LaserTryk A/S Anders Grønborg har lige været på ”kundeservice rejse” til USA, hvor han mødte den anerkendte virksomhed Zappos. De er kendt for exceptionel kundeservice og er en stor inspiration for mange.

LaserTryk A/S kan på mange måder ses som det danske svar på Zappos. De tænker også ud af boksen og følger ikke den slagne vej som mange andre virksomheder. De gør tingene på deres egen måde – og det virker! De arbejder med nogle ofte simple, men meget effektive kundeaktiviteter, der på ingen tid har fået dem til at skille sig ud fra deres konkurrenter.

Få indsigt i, hvordan LaserTryk A/S har forankret loyalitetsmålinger i ledelsen

Udover at Anders har været en tur til USA, skal han også en tur til Mogens Dahl Koncertsal d. 14. november 2017 for at fortælle om deres arbejde med medarbejder–og kundemålinger og hvordan han som direktør har forankret det i ledelsen. Anders synes personligt, at lavpraktiske foredrag med tips og tricks er mest værdiskabende. Han vil til konferencen komme med sine bedste råd til god kundeservice samt fortælle vigtigheden af at have medarbejdere, der ikke forsvinder. Det er ikke billigt at udskifte medarbejdere. Det er en god forretning at gøre noget godt for sine medarbejdere. Glade medarbejdere giver glade kunder.

Ifølge Anders er guldgruben ikke i scoren, men i den kommentar, der er tilknyttet. Hver uge får han en mail med kommentarer fra den forgangne uges kunder. Overraskende nok handler det ofte om de små ting, vi ikke selv tænker på – små ting, der nemt kan rettes til.

Vil du følge Anders’ råd og høre om vigtigheden af medarbejder-og kundemålinger samt, hvordan det kan forankres i ledelsen, så kom forbi Mogens Dahl Koncertsal d. 14. november 2017 kl. 12.00 – 16.30, hvor vi også kårer Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed.

Læs mere om DMAV og tilmeld dig her

Er I Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed?

For første gang nogensinde kåres Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed. Måske bliver det jer? For at blive kåret som Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed skal både kunde- og medarbejderloyalitet være større end hos nogen anden. Deltag i DMAV-konkurrencen og tag del i rejsen mod fantastiske kunde- og medarbejderrelationer.

Sidste frist for tilmelding til konkurrencen er medio oktober 2017. I kan deltage i DMAV-konkurrencen uden at tilmelde jer til selve konferencedagen. Men er det ikke synd at gå glip af kåringen? 🙂

Du kan nominere din virksomhed til konkurrencen om at blive Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed her.

Gratis bog og rapport

Myten om kundetilfredshed

Benchmark din virksomhed mod de bedste i Danmark med vores rapport

Glem alt om touchpoints og customer journey. Lær hvad der i virkeligheden gør forskellen med bogen SE OP