close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Case stories


På ete globalt niveau er vi alle bekendt med succesfulde virksomheder som Lego og Apple, men i det daglige er der mange flere vindere. Virksomheder og ledere, der ved deres daglige arbejde med at skabe ambassadører (promoters), og ved at arbejde med kundeloyalitet, løbende ønsker at deres kunder får den oplevelse, som de forventer. Med disse case stories om Net Promoter Score® (NPS®) vil vi gerne sætte fokus på disse vindere. Fokus på de virksomheder som til dagligt arbejder med den gode kundeoplevelse.


KONE
NIRAS lytter, lærer og leverer med Relationwise
Marketingchefen for Danhostel-kæden fortæller om deres arbejde med kundeloyalitet.
Rounborg Grafiske hus
Hvordan kundemålinger giver værdi for Satair A/S
Education concept: Gears and Case Study on computer keyboard background

Case Stories om Net Promoter Score

Hvad enten det er chefen for en hotelkæde, en bank, et forsikringsselskab eller en forhandler, en producent, en service organisation, et politisk parti eller en webshop, så er mødet med kunden afgørende for virksomhedens overlevelse.

Derfor vil vi med vores case stories sætte fokus på de daglige vindere. De ledere, medarbejdere og virksomheder som skabe den gode kundeoplevelse. De som skaber loyale kunder, synlighed og forandring som gavner kundens møde med virksomheden, og derved er med til at sikre, at kunder anbefaler dem til andre.

Du kan bl.a. læse hvordan marketingchefen for Danhostel-kæden (Danmarks største vandrehjemskæde) arbejder med at forbedre kundeloyaliteten hos 95 Danhostel-vandrerhjem. Eller hvordan direktøren for Comeback (et servicebureau) arbejder med deres 300 faste kunders oplevelser. Eller hvordan Aida, producent og distributør af porcelæn og service, arbejder med at gøre butikkernes oplevelse af Aida til en god oplevelse. Læs også om Stemcare, verdens største stamcellebank, der har brugt kundefeedback til at ændre alle processer i deres organisation.