close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Denne løsning er for virksomheden med mellem 1-99 ansatte, som ønsker flere spændende features end standard udgaven.

Automatiske NPS® undersøgelser

Vi sætter dine Net Promoter Score® undersøgelser på autopilot. Vores løsning sørger for automatisk at sende undersøgelser til dine kunder ud fra et regelsæt, vi sammen finder frem til. Du kan sende til op til 1000 kunder om måneden.
Personligt design inkluderet

Når vi stiller spørgsmålet til dine kunder, kommer det i form af en email med et link til spørgsmålet. Vores designer sætter det flot op i jeres design, logo og email signature, så jeres kunder kan se, at det kommer fra jer.
Leadership Dashboard

Alle svarene kommer løbende ind på jeres dashboard. Jeres dashboard kan ses på smartphones, tablets, pc'er eller en tv-skærm hængt op på kontoret. Du kan også give enkelte medarbejdere eller afdelinger adgang til et dashboard, der kun viser feedback fra deres egne kunder.
Support fra Relationwise inkluderet

Vi er stolte af vores medarbejdere, der hver dag forsøger at give dig den bedst mulige service. Du kan altid ringe eller skrive til os, og vi forsøger at give dig et svar så hurtigt som muligt. Der er ingen tastselv telefon, FAQ'er og lignende, som du skal bruge tid på. I stedet får du et rigtig menneske til at hjælpe dig.
Ordoptælling af årsagssammenhænge

Hvilke ord er de mest populære blandt dine ambassadører? Lær, hvad der driver loyaliteten og find frem til det, dine kunder har lyst til at tale om. Omvendt, kan du blandt dine kritiske kunder finde frem til årsager, der gør, at de ikke er tilfredse.
Udringningssystem til NPS opfølgning

Er du en B2B virksomhed, og vil du gerne booste din respons-rate, kan du få adgang til vores telefonsystem. De kunder, der ikke svarer inden f.eks. et par uger, ryger direkte videre til telefonmodulet, og I kan derefter ringe og interviewe kunden. Hvis I ønsker, at Relationwise skal stå for udringningen, så har vi også en løsning til dette. Vi kan håndtere mange sprog.
3 Uddybende spørgsmål

Er Net Promoter Score® spørgsmålet ikke nok, så får du med denne pakke mulighed for at stille 3 ekstra spørgsmål efter eget valg. Disse ekstra spørgsmål kan du f.eks. bruge i benchmark-modulet. Til eksempel kan du, hvis spørgsmålet er om kunden er mand eller kvinde, efterfølgende se om din NPS® er afhængig af køn.
Opsætning af yderligere 3 versioner (touchpoints, sprog, emails osv.)

Hvis du har brug for mere end et touchpoint eller hvis du har du brug for flere sprog, kan du med denne pakke få flere sprogversioner. Vi sørger for oversættelse af NPS-spørgsmålet lige gyldig, hvilket sprog du har brug for. Ønsker du også at oprette forskellige emails afhængig af afsender, så er dette også muligt med denne pakke.
Kategorisering af årsagssammenhænge

Hvordan finder du nemmest frem til de største problemer, dine kunder oplever? Når du følger op på dine utilfredse kunder, får du en unik mulighed for at komme helt ind under huden på dem. Deres svar indsamles via prædefinerede kategorier og kan præsenteres som f.eks. de top 3 problemer dine kunder oplever i din månedlige autogenererede rapport.
Skræddersyede rapporter

Vi tilbyder flere spændende rapporteringsmuligheder. F.eks. kan du modtage en autogenereret månedlig rapport med netop de informationer du har behov for direkte til din email.
3.450 kr. Månedlig
(Pris baseret på årlig aftale).
Vores kunder betaler normalt for 1 år af gangen. Det er nemmest for begge parter, men ønsker du at betale f.eks. kvartalsvis eller for 3 år af gangen, tilbyder vi alternative prismodeller. Opstart og indkøring fra 5.000 kr.

Opstartsgebyret dækker opsætningen af jeres skræddersyede løsning. Den dækker alt fra indholdet i jeres undersøgelse til oprettelsen af Dashboard-brugere samt en detractor- alert-plan. Vi hjælper dig gennem hele opsætningsprocessen.

Hvis I er interesserede i en automatisk integration mellem jeres system og Relationwises’ (API integration), vil den endelige pris blive vurderet af Relationwise og/eller en integrationspartner. Alternativt kan I med interne udviklingsressourcer budgettere omkring 5-7 timers udviklingstid.
Hvis du vil have en præsentation så kontakt os venligst på info@relationwise.dk
eller (45) 70 268 264

Date dine kunder

Kunder er som et parforhold. Det kan være enten himmel eller helvede. Bliv klog på dine kunder og få dem for livet. Gratis demo