close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

ENTERPRISE, KÆDER OG SKRÆDDERSYEDE LØSNINGER

Kontakt os på info@relationwise.dk eller tlf. 70 268 264 for at finde frem til det helt rigtige Customer Experience program for jer.

Du kan starte med at tage udgangspunkt i nedenstående liste, som er en del af vores standardløsning, men vi har lavet mange spændende skræddersyede features til andre virksomheder, så der er stor sandsynlighed for, at vi kan sammensætte det helt rigtige til jer også.
Automatiske NPS® undersøgelser

Vi sætter dine Net Promoter Score® undersøgelser på autopilot. Vores løsning sørger for automatisk at sende undersøgelser til dine kunder ud fra et regelsæt, vi sammen finder frem til. Lige meget om du skal sende ud til 100 eller 100.000 kunder, kan vi skalere løsningen til netop dit behov.
Personligt design inkluderet

Når vi stiller spørgsmålet til dine kunder, kommer det i form af en email med et link til spørgsmålet. Vores designer sætter det flot op i jeres design, logo og email signature, så jeres kunder kan se, at det kommer fra jer.
Leadership Dashboard

Alle svarene kommer løbende ind på jeres dashboard. Jeres dashboard kan ses på smartphones, tablets, pc'er eller en tv-skærm hængt op på kontoret. Du kan også give enkelte medarbejdere eller afdelinger adgang til et dashboard, der kun viser feedback fra deres egne kunder.
Support fra Relationwise inkluderet

Vi er stolte af vores medarbejdere, der hver dag forsøger at give dig den bedst mulige service. Du kan altid ringe eller skrive til os, og vi forsøger at give dig et svar så hurtigt som muligt. Der er ingen tastselv telefon, FAQ'er og lignende, som du skal bruge tid på. I stedet får du et rigtig menneske til at hjælpe dig.
Ordoptælling af årsagssammenhænge

Hvilke ord er de mest populære blandt dine ambassadører? Lær, hvad der driver loyaliteten og find frem til det, dine kunder har lyst til at tale om. Omvendt, kan du blandt dine kritiske kunder finde frem til årsager, der gør, at de ikke er tilfredse.
Uddybende spørgsmål

Er Net Promoter Score® spørgsmålet ikke nok, så får du med denne pakke mulighed for at stille ekstra spørgsmål efter eget valg. Disse ekstra spørgsmål kan du f.eks. bruge i benchmark- modulet. Til eksempel kan du, hvis spørgsmålet er om kunden er mand eller kvinde, efterfølgende se om din NPS® er afhængig af køn.
Opsætning af yderligere versioner (touchpoints, sprog, emails, osv.)

Hvis du har brug for mere end 1 touchpoint. Eller hvis du har du brug for flere sprog, kan du med denne pakke få flere sprogversioner. Vi sørger for oversættelse af NPS-spørgsmålet lige gyldig, hvilket sprog du har brug for. Ønsker du også at oprette forskellige emails afhængig af afsender, så er dette også muligt med denne pakke.
Udringningssystem til NPS opfølgning

Er du en B2B virksomhed, og vil du gerne booste din respons-rate, kan du få adgang til vores telefonsystem. De kunder, der ikke svarer inden f.eks. et par uger, ryger direkte videre til telefonmodulet, og I kan derefter ringe og interviewe kunden. Hvis I ønsker, at Relationwise skal stå for udringningen, så har vi også en løsning til dette. Vi kan håndtere mange sprog.
Kategorisering af årsagssammenhænge

Hvordan finder du nemmest frem til de største problemer, dine kunder oplever? Når du følger op på dine utilfredse kunder, får du en unik mulighed for at komme helt ind under huden på dem. Deres svar indsamles via prædefinerede kategorier og kan præsenteres som f.eks. de top 3 problemer dine kunder oplever i din månedlige autogenererede rapport.
Skræddersyede rapporter

Vi tilbyder flere spændende rapporteringsmuligheder. F.eks. kan du modtage en autogenereret månedlig rapport med netop de informationer du har behov for direkte til din email.
Opstart og indkøring

Inkluderer 90 min. workshop for ledergruppen, integration til ERP/CRM, oprettelse af brugere, opsætning af grafisk design og etablering af workflow.

Godt begyndt er halvt fuldendt

Relationwise sørger for, at din rejse starter så gnidningsfrit som muligt. Vi har prøvet det her mange gange før, og har en hel proces for, hvordan du kommer i gang så nemt og så hurtigt som muligt.

Kort fortalt består opstarten af følgende:

1. Vi finder frem til, hvor ofte jeres kunder skal spørges, design af kunderejsen, touchpoints osv.
2. Vores tekniker sørger for at få vores og jeres ERP/CRM system til at tale sammen.
3. Vores designer sørger for at opsætte email og undersøgelsen i jeres design.
4. Vi opretter dashboard logins til alle niveauer i organisationen.
5. I får konkrete strategier til, hvordan I selv forvandler kunde-feedback til forbedrede resultater i jeres virksomhed, som kan bruges til workshops eller møder.

Date dine kunder

Kunder er som et parforhold. Det kan være enten himmel eller helvede. Bliv klog på dine kunder og få dem for livet. Gratis demo