close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

De mest stillede spørgsmål

Hvem skal være afsender på email/sms udsendelsen?

Det er vores erfaring og anbefaling at afsenderen ikke skal være den enkelte sælger/key account manager osv. der står som afsender. Det er dem der har den direkte kunderelation hvilket gør det sværere for kunderne at give kritisk feedback. Det er bedre at afsenderen er chefen. Generelt, jo “højere” titel desto bedre, med direktøren som den bedst. Signalværdien er meget stærk, hvis det kommer direkte fra direktøren. 

Hvordan opretter jeg nye brugere til Dashboard?

Du opretter nye brugere på admin siden (back-end). Klik på “Users” i menuen i venstre side. Tryk på “Add user” øverst i højre hjørne hvorefter du kan tilføje nye brugere til systemet. Her kan du også filtrere hvilken feedback der skal være synlig for den enkelte bruger, samt aktivere notifikationsmails ved negativ feedback. Hvis dette giver anledning til spørgsmål eller lign. så bedes du tage fat i en Relationwise medarbejder.

Kan der filtreres på resultater så medarbejdere kun har adgang til relevante besvarelser?

Ja der kan filtreres på data. Når du opretter en ny bruger skal du vælge “filtered data” og den variabel der skal filtreres på. Det kan f.eks. være sælger, butik, region, osv. Når denne er valgt vil brugeren kun have adgang til data, der opfylder variable kriteriet. For at dette virker optimalt er det vigtigt, at variable er konsekvent ens. Hvis de ikke er det, så vil data ikke blive vist korrekt.

Jeg har glemt min adgangskode, hvad gør jeg?

Har du glemt din adgangskode kan du gøre 2 ting. Du kan evt. få den ændret ved login siden ved at trykke på “Forgot Password”. Hvis dette ikke virker skal du kontakte din admin, de kan nulstille dit password direkte fra Admin siden. Er du Admin og har glemt din adgangskode så skal du kontakte Relationwise direkte så hjælper vi med at få nulstillet dit password.

Hvis dit password bliver nulstillet fra Admin siden så vil du enten modtage en e-mail, hvorigennem du kan indstille et nyt password alternativt vil det blive indstillet direkte på Admin siden.

Kan man få notifikationer ved dårlig feedback?

Ja, systemet kan nemt indstilles til at sende notifikationer til brugeren. Dette kan enten gøres af Admins eller af den individuelle bruger. for den individuelle bruger gøres det ved at gå til “menuen” i dashboard og derfra til “Setting” her kan man vælge de scores som skal resultere i en notifikation.

Under “Users” på Admin siden kan man indstille og redigere de scores der skal resultere i en notifikation for alle brugere. Dette gøres nemt ved at trykke på “Edit” under den pågældende bruger. herfra går man ned til notifikations delen og her kan man så justere hvilke scores der skal resultere i en notifikation.

Vi anbefaler, at man begynder med notifikationer på scores fra 0 – 6, men som tiden går bør dette sættes op til 0 – 8. På den måde får I mulighed for at fange alle kunder, der ikke er ambassadører.

Hvordan sikrer vi at vi ikke spammer vores kunder?

Vi aktiverer en hvileperiode der sørger for at modtagerne ikke får en undersøgelse inden for en bestemt periode. Hvileperioden kan fx. være sat til 90 eller 120 dage. Hvis en modtager figurerer på en udsending liste kort tid efter de er blevet spurgt vil de automatisk blive fjernet fra fremtidige udsendelser.

Er undersøgelserne anonyme?

Kunde undersøgelserne er ikke anonyme. Vores medarbejderloyalitets undersøgelser er 100% anonyme.

Hvor kan man se sin svarprocent?

I kan finde jeres svarprocent i dashboardet. Klik på menuen i øverste højre hjørne og derefter response monitor view. Denne feature vil give jer en graf¨, der viser udviklingen i svarprocent over tid, men den vil også give de specifikke tal for hver måned der er udsendt i.

Er vores svarprocent høj nok?

Det er meget forskelligt fra virksomhed til virksomhed. Men som udgangspunkt betegner vi en svarprocent på over 10% som tilfredsstillende. Svarprocenter kan øges ved brug af en reminder mail I tillæg kan man også benytte “CATI” (Computer Aided Telephone Interview) som kan benyttes til effektiv og proaktiv kontakt og svar indsamling.

Hvad gør vi hvis vi gerne vil kontakte kunder aktivt omkring NPS Score?

Til proaktiv NPS indsamling anbefaler vi brugen af vores telefoninterview system, “CATI” (Computer Aided Telephone Interview). Dette system er designet til at flere personer kan sidde og ringe og samle scores fra én samlet liste samtidig. Systemet opdateres automatisk og fjerner de kunder du har været i kontakt med, derved undgår man at kontakte den samme kunde mere end én gang.

En anden fordel ved CATI er, at det automatisk kan indstilles til at importere de af jeres kunder som ikke besvarer på surveyen som er sendt per email.

Kategorier

Backend & Dashboard

Vi har kunder der har trykket ”unsubscribe” kan vi få tilsendt en liste med de pågældende kunder?

I kan til enhver tid nemt trække en liste med de af jeres kunder der har trykket på “unsubscribe” knappen. Dette gøres ved at gå til Relationwise Admin siden og dernæst Respondent Explorer herfra skal I under “Category” vælge “Unsubscribed list”. Dette vil vise en liste med de kunder som ikke ønsker at modtage i fremtiden. Bemærk at yderligere sorteringer kan laves. Det er for eksempel muligt at finde kunder, der har trykket “Unsubscribe” inden for en version. Man kan også sortere yderligere ved at vælge variable eller tidsinterval for udsendelsen, alt dette kan styres under “Modify View”.


Kan man tilføje en kunde igen efter den er unsubscribed?

Kunder der har frabedt sig at modtage spørgeskemaet i fremtiden kan ikke importeres til systemet. Dette gøres af hensyn til, at vi ikke ønsker at presse folk til at deltage i et spørgeskema, hvis de ikke ønsker at deltage. Såfremt en skriftlig erklæring fra kunden forefindes kan vi fjerne kunden fra unsubscribed liste.


Hvordan opretter jeg nye brugere til Dashboard

Du opretter nye brugere på admin siden (back-end). Klik på “Users” i menuen i venstre side. Tryk på “Add user” øverst i højre hjørne hvorefter du kan tilføje nye brugere til systemet. Her kan du også filtrere hvilken feedback der skal være synlig for den enkelte bruger, samt aktivere notifikationsmails ved negativ feedback. Hvis dette giver anledning til spørgsmål eller lign. så bedes du tage fat i en Relationwise medarbejder..


Kan der filtreres på resultater så medarbejdere kun har adgang til relevante besvarelser?

Ja der kan filtreres på data. Når du opretter en ny bruger skal du vælge “filtered data” og den variabel der skal filtreres på. Det kan f.eks. være sælger, butik, region, osv. Når denne er valgt vil brugeren kun have adgang til data, der opfylder variable kriteriet. For at dette virker optimalt er det vigtigt, at variable er konsekvent ens. Hvis de ikke er det, så vil data ikke blive vist korrekt.


Jeg har glemt min adgangskode, hvad gør jeg?

Har du glemt din adgangskode kan du gøre 2 ting. Du kan evt. få den ændret ved login siden ved at trykke på “Forgot Password”. Hvis dette ikke virker skal du kontakte din admin, de kan nulstille dit password direkte fra Admin siden. Er du Admin og har glemt din adgangskode så skal du kontakte Relationwise direkte så hjælper vi med at få nulstillet dit password.

Hvis dit password bliver nulstillet fra Admin siden så vil du enten modtage en e-mail, hvorigennem du kan indstille et nyt password alternativt vil det blive indstillet direkte på Admin siden.


Hvordan ændrer vi tekst i spørgeskema og E-mail invitation?

Hvis du er admin bruger kan du redigere teksten i spørgeskemaet og E-mailen via Admin siden under “content”. Som en standard procedure er tekster og design til undersøgelser låst så der ikke kan redigeres. Kontakt en Relationwise medarbejder for at åbne jeres design, derefter kan I selv redigere.


Hvor kan man se sin svarprocent?

I kan finde jeres svarprocent i dashboardet. Klik på menuen i øverste højre hjørne og derefter response monitor view.


Er vores svarprocent høj nok?

Det er meget forskelligt fra virksomhed til virksomhed. Men som udgangspunkt betegner vi en svarprocent på over 10% som tilfredsstillende. Svarprocenter kan øges ved brug af en reminder mail I tillæg kan man også benytte “CATI” (Computer Aided Telephone Interview) som kan benyttes til effektiv og proaktiv kontakt og svar indsamling.


Hvilke muligheder er der for at få en højere svarprocent?

Den bedste måde at få hævet en lav svarprocent er ved at tage telefonen og ringe til de kunder der efter 7-14 dage endnu ikke har besvaret undersøgelsen. Ring dem op, stil dem NPS spørgsmålet og få en god snak omkring hvad der kan forbedres mv. I vores Kulturbog kan du finde en guide til at hvordan du bedst følger op på en kunde pr telefon. Vi anbefaler brugen af vores “CATI” (Computer Aided Telephone Interview) modul til udringning til kunder.


Kan man få notifikationer ved dårlig feedback?

Ja, systemet kan nemt indstilles til at sende notifikationer til brugeren. Dette kan enten gøres af Admins eller af den individuelle bruger. for den individuelle bruger gøres det ved at gå til “menuen” i dashboard og derfra til “Setting” her kan man vælge de scores som skal resultere i en notifikation.

Under “Users” på Admin siden kan man indstille og redigere de scores der skal resultere i en notifikation for alle brugere. Dette gøres nemt ved at trykke på “Edit” under den pågældende bruger. herfra går man ned til notifikations delen og her kan man så justere hvilke scores der skal resultere i en notifikation.

Vi anbefaler, at man begynder med notifikationer på scores fra 0 – 6, men som tiden går bør dette sættes op til 0 – 8. På den måde får I mulighed for at fange alle kunder, der ikke er ambassadører.


Hvad gør vi hvis vi gerne vil kontakte kunder aktivt omkring NPS Score?

Til proaktiv NPS indsamling anbefaler vi brugen af vores telefoninterview system, “CATI” (Computer Aided Telephone Interview). Dette system er designet til at flere personer kan sidde og ringe og samle scores fra én samlet liste samtidig. Systemet opdateres automatisk og fjerner de kunder du har været i kontakt med, derved undgår man at kontakte den samme kunde mere end én gang.

En anden fordel ved CATI er, at det automatisk kan indstilles til at importere de af jeres kunder som ikke besvarer på surveyen som er sendt per email.


Kan man sende en reminder til de kunder der ikke besvarer survey’en?

Ja, vi kan sende en reminder til dem der ikke har besvaret undersøgelsen x antal dage efter første udsendelse. Remindere kan indstilles til at være identiske med den originale e-mail, men kan også modificeres, hvis I ønsker teksten ændret. Skriv til os for hjælp med dette.


Hvordan følger jeg bedst op på utilfredse kunder?

Vi anbefaler brugen af “Closing the Loop” systemet som vi har integreret i jeres Dashboard. Med dette system kan i nemt holde øje med hvor i processen I er med en utilfreds kunde og hvis i benytter jer af vores indbyggede mailing service så kan i også følge med i hvilke actions der er taget i forhold til kunden.

Vi anbefaler også brugen af “Detractor Categorization” til at føre log over antallet af kunder med


Hvordan sikrer vi at vi ikke spammer vores kunder?

Vi aktiverer en hvileperiode der sørger for at modtagerne ikke får en undersøgelse inden for en bestemt periode. Hvileperioden kan fx. være sat til 90 eller 120 dage. Hvis en modtager figurerer på en udsending liste kort tid efter de er blevet spurgt vil de automatisk blive fjernet fra fremtidige udsendelser.


Spørger vi ikke vores kunder for ofte?

Det er godt at have løbende kontakt med jeres kunder, vi anbefaler at man sender spørgeskema til sine kunder 1-4 gange årligt.


Er undersøgelserne anonyme?

Kunde undersøgelserne er ikke anonyme. Vores medarbejderloyalitets undersøgelser er 100% anonyme.


Hvordan benchmarker vi på vores resultater?

Hvis I har data I gerne vil benchmarke på skal I ved opsætning af jeres konto informere Relationwise om hvilke ting I vil måle på. Relationwise vil derefter oprette de relevante variabler. Når I begynder at få feedback vil jeres resultater til benchmark være synlige i benchmark sektionen på dashboardet (logo i nederste højre hjørne). I kan skifte mellem de forskellige benchmark kategorier i drop down menuen “filter” i øverste højre hjørne.


Hvor mange variabler kan der tilføjes?

Vi tilføjer variabler efter behov og så længe de giver mening at importere dataen til systemet.


Vi har ekstra spørgsmål, hvordan danner vi os bedst mulige overblik over resultaterne?

Hvis I har mere end et spørgsmål kan I danne jer et overblik over resultaterne til de forskellige spørgsmål ved at klikke på menuen i øverste højre hjørne på dashboardet og derefter “supplemental results”.


Kan jeg exportere vores resultater i en excel fil?

Ja, alt jeres data kan eksporteres fra vores system til en Excel fil det gøres i respondent explorer i back end. Her kan I også vælge hvilken data filen skal inkludere, rækkefølge mv.


Er det muligt at få vist virksomhedens navn på dashboardet i stedet for den medarbejder der har besvaret NPS spørgsmålet for dem?

Ja, vi kan godt ændre hvilken information der vises på respondent listen på dashboardet.


Kan man ændre en besvarelse?

Nej, vi ændrer ikke besvarelser. Vi kan gøre en undtagelse hvis der kan redegøres for at der er en tastefejl eller lignende i scoren.

Opstart

Hvordan sikrer vi at vi ikke spammer vores kunder?

Vi aktiverer en hvileperiode der sørger for at modtagerne ikke får en undersøgelse inden for en bestemt periode. Hvileperioden kan fx. være sat til 90 eller 120 dage. Hvis en modtager figurerer på en udsending liste kort tid efter de er blevet spurgt vil de automatisk blive fjernet fra fremtidige udsendelser.


Er undersøgelserne anonyme?

Kunde undersøgelserne er ikke anonyme. Vores medarbejderloyalitets undersøgelser er 100% anonyme.


Skal vi selv sørge for udsendelserne?

Vores system er simpelt og nemt at bruge. De fleste af vores kunder står selv for udsendelser, men vores supportmedarbejdere er selvfølgelig altid klar til at hjælpe hvis der er brug for det. Hvis I får en API integration vil udsendelserne blive sendt automatisk.


Kan jeg exportere vores resultater i en excel fil?

Ja, alt jeres data kan eksporteres fra vores system til en Excel fil det gøres i respondent explorer i back end. Her kan I også vælge hvilken data filen skal inkludere, rækkefølge mv.

Opsætning

Kan der filtreres på resultater så medarbejdere kun har adgang til relevante besvarelser

Ja der kan filtreres på data. Når du opretter en ny bruger skal du vælge “filtered data” og den variabel der skal filtreres på. Det kan f.eks. være sælger, butik, region, osv. Når denne er valgt vil brugeren kun have adgang til data, der opfylder variable kriteriet. For at dette virker optimalt er det vigtigt, at variable er konsekvent ens. Hvis de ikke er det, så vil data ikke blive vist korrekt.


Kan der oprettes mere end én sprogversion?

Ja, vi kan sagtens oprette flere sprogversioner – vi kan oprette alle dem I har brug for.


Hvordan får vi opdateret design?

I skal kontakte Relationwise for at få ændret jeres design.


Kan notifikations e-mailen redigeres?

Ja, det kan den godt. Kontakt Relationwise support hvis I er interesseret i at lave redigere jeres notifikationsmail.


Kan der tilføjes spørgsmål udover NPS spørgsmålet?

Ja, der kan tilføjes et par ekstra spørgsmål udover NPS spørgsmålet. Vi anbefaler dog ikke at tilføje for mange ekstra spørgsmål da det for det meste forringer svarprocenten.


Hvor mange besvarelser er NPS resultatet baseret på?

Som standardindstilling er NPS resultatet baseret på de sidste 50 besvarelser. Dette kan dog ændres fx hvis et højere tal giver mere mening for mængden af svar i din virksomhed.


Kan resultaterne præsenteres på andet end en computeren?

Ja, resultaterne kan vises på en TV skærm der fx. kan sættes op i kantinen, gangen mv. på den måde vil alle blive påmindet om at kunden skal være i fokus. Kontakt Relationwise for at få aktiveret jeres dashboard til at blive vist på TV.


Kan man sende en reminder til de kunder der ikke besvarer survey’en?

Ja, vi kan sende en reminder til dem der ikke har besvaret undersøgelsen x antal dage efter første udsendelse.


Kan man få notifikationer ved dårlig feedback?

Vi kan aktivere e-mail alert notifikationer til brugere af Relationwise. Det kan fx. aktiveres så en bruger får en e-mail alert hvis der bliver givet en score fra 0-6. På den måde sikrer man hurtig opfølgning på negativ feedback.


Hvordan sikrer vi at vi ikke spammer vores kunder?

Vi aktiverer en hvileperiode der sørger for at modtagerne ikke får en undersøgelse inden for en bestemt periode. Hvileperioden kan fx. være sat til 90 eller 120 dage. Hvis en modtager figurerer på en udsending liste kort tid efter de er blevet spurgt vil de automatisk blive fjernet fra fremtidige udsendelser.


Er undersøgelserne anonyme?

Kunde undersøgelserne er ikke anonyme. Vores medarbejderloyalitets undersøgelser er 100% anonyme.


Skal vi selv sørge for udsendelserne?

Vores system er simpelt og nemt at bruge. De fleste af vores kunder står selv for udsendelser, men vores supportmedarbejdere er selvfølgelig altid klar til at hjælpe hvis der er brug for det. Hvis I får en API integration vil udsendelserne blive sendt automatisk.


Hvor mange variabler kan der tilføjes?

Vi tilføjer variabler efter behov og så længe de giver mening at importere dataen til systemet.


Kan jeg eksportere vores resultater i en excel fil?

Ja, alt jeres data kan eksporteres fra vores system til en Excel fil. Det gøres i ‘Respondent Explorer’ i back end. Her kan I også vælge hvilken data filen der skal inkluderes, rækkefølge mv.


Hvem skal være afsender på email/sms udsendelsen?

Det er vores erfaring og anbefaling at afsenderen ikke skal være den enkelte sælger/key account manager osv. der står som afsender. Det er dem der har den direkte kunderelation hvilket gør det sværere for kunderne at give kritisk feedback. Det er bedre at afsenderen er chefen. Generelt, jo “højere” titel desto bedre, med direktøren som den bedst. Signalværdien er meget stærk, hvis det kommer direkte fra direktøren. 

Om Relationwise

Kan resultaterne præsenteres på andet end en computeren?

Ja, resultaterne kan vises på en TV skærm der fx. kan sættes op i kantinen, gangen mv. på den måde vil alle blive påmindet om at kunden skal være i fokus. Kontakt Relationwise for at få aktiveret jeres dashboard til at blive vist på TV.


Hvilket materiale anbefaler I for mere viden om kunde/medarbejder tilfredshed?

Relationwise har selv udgivet 2 bøger, et magasin og vores helt egen kulturbog. Disse er et godt sted at starte.


Hvor hurtigt kan vi forvente at få svar på support spørgsmål/arbejde?

Vi bestræber os altid på at besvare kundehenvendelser inden for 24 timer.


Er det muligt at sende undersøgelser på flere sprog?

Ja, vi har mulighed for at oprette flere forskellige sprogversioner


Hvad er bindingsperioden?

Vi tilbyder en løsning uden bindingsperiode. Det er dog ikke muligt at opsige kontrakten mellem faktureringer.


Kan vi exportere data til Power-Bi?

Som udgangspunkt nej, men deling med Relationwise TV kan virke til statiske demonstrationer


Hvad er inkluderet i en pilot?

Piloten indeholder opsætning af systemet inklusiv brugere, design, variabler og import af pilot modtagere. derudover er al support inkluderet.


Kan vi godt bruge systemet selvom vi kun ønsker at bruge det internt?

Ja, vores eNPS løsning er beregnet til målinger af medarbejdertilfredshed.


Tilbyder i en konsulentservice sammen med jeres produkt?

Vi har skabt partner relationer med en rækker konsulent firmaer rundt om i Danmark, hvilket gør os i stand til at sætte jer i kontakt med lige netop den.


Hvad er en typisk svar-procent?

Det er meget forskelligt fra virksomhed til virksomhed. Men som udgangspunkt betegner vi en svarprocent på over 10% som tilfredsstillende.


Er der nogen opstartsgebyrer?

Prisen for jeres NPS/eNPS løsning varierer alt efter størrelsen på jeres virksomhed, men opstarts/indkøringsgebyret for NPS er 5000kr for virksomheder på 0-500 medarbejdere. Hvis I er mere end 500 medarbejdere, skal I over på vores entrepriseløsning. Der er intet opstarts/indkørings gebyr på vores eNPS løsning, da du som kunde kan lave alt opsætning mv. selv. Tjek vores prisside for mere information.


Hvad er medtodikken bag NPS?

Du kan læse en forklaring på NPS metodikken på vores side ”Hvordan virker det” Se her: www.relationwise.dk/hvordan-virker- det.


Hvad er DMAV?

DMAV står for Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed. Det er en konference og en award uddeling, der løber af stablen den 14. november 2017 i København. Målet med konkurrencen er at finde frem til Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed ved at kigge på de nomineredes Net Promoter Score og/eller eNPS (employee Net Promoter Score). Det er et dagsarrangement med prisuddeling, spændende talere og debatter. Du kan læse mere om DMAV her.


Hvad er Relationwise Content Marketing Challenge?

Vi har i relationwise lavet en konkurrence for universitetsstuderende. Selve konkurrencen blander Content Marketing og medarbejderloyalitetens vigtighed. Hele idéen bag Relationwise content marketing challenge er, at vi ønsker at få en masse meninger og forslag til, hvordan virksomheder og industrier bør behandle deres medarbejdere. Det lyder måske som en floskel, men det kan vel ikke undre nogen at tilfredse medarbejdere er villige til at gå længere for kunderne, og at det i sidste ende resulterer i flere tilfredse og loyale kunder, som ikke blot anbefaler virksomheden til andre, men som også køber mere.

Tilfredse medarbejdere burde være det vigtigste for alle virksomheder, men det er det ikke. Vi vil gerne være med til at slå et slag for at virksomheder går længere for at skabe gode miljøer for deres ansatte, både for virksomhedens skyld, men i særdeleshed også for medarbejderen. Selskaber som Amazon, IBM, Google, Virgin Group, osv. har fat i den lange ende, og det er på tide at vi sætter medarbejder glæden på dagsordenen.

Selve konkurrencen udmønter sig i en opgave om at skrive et essay om medarbejdertilfredshed og derefter lave det til Content Marketing. Jo flere gange dit materiale bliver delt og jo bredere det når ud, desto mere værdifuldt er det. En simpel besked der når 1.000.000 mennesker er meget mere værd end et banebrydende Harvard studie, som kun når ud til 20 mennesker.


Hvordan kommer jeg nemmest i kontakt med jer?

Du kan komme i kontakt med os på forskellige måder. Vi har en chat både på vores hjemmeside og på Relationwise dashboardet. Derudover kan du skrive til vores support E-mail support@relationwise.dk eller ringe til vores kundeservice på +45 70 268 264.


Hvilke CRM systemer har i mulighed for at integrerer til?

Vi kan integrere til både Salesforce og Microsoft Dynamics, men vi kan i bund grund integrere til alle CRM systemer, der har mulighed for at lave en API integration.


Hvor lang tid tager det at komme igang?

En NPS Excel opsætning kan laves indenfor en uges tid, hvis der hurtigt er styr på datakvalitet, design mv. fra begge parter. En API integration tager som regel længere tid, da det først skal integreres med jeres CRM system og datakvaliteten skal være i orden, før I kan gå live. Hvis der blot er tale om eNPS kan I komme i gang med det samme. Vores eNPS modul er nemt og brugervenligt, og I står selv for hele opsætningen.


Er undersøgelserne anonyme?

Kunde undersøgelserne er ikke anonyme. Vores medarbejderloyalitets undersøgelser er 100% anonyme.


Skal vi selv sørge for udsendelserne?

Ja, I står selv for udsendelserne. Relationwise introducerer jer til systemet, og guider jer igennem første distribution, herefter importerer I selv jeres filer og planlægger udsendelsen. Hvis I laver en API integration, bliver undersøgelserne sendt automatisk, og I behøver derfor ikke bekymre jer om manuelle imports. Diskutér med en Relationwise-medarbejder, hvilken løsning der vil fungere bedst for jeres virksomhed.