Get in the running for DMAV 2018
close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Get in the running for DMAV 2018

7 ting, du kan gøre for at komme med i opløbet om at blive Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed 2018.

Først og fremmest skal virksomheden overholde DMAVsekretariatets retningslinjer:
mindst 25 ansatte og være registreret i Danmark
kunder globalt indgår i målingen (evt. stikprøve af NPS er nok)
skal være indforstået med at deltage i en fireside chat om vejen til at blive Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed 2018. Fireside chatten foregår på eventdagen.

Lav NPS og eNPS-målinger

Der skal være lavet løbende målinger på jeres kunders loyalitet. Derudover er chancen for at få en topplacering langt højere, hvis der allerede måles på medarbejderloyalitet. Med en høj kunde-NPS og medarbejder-NPS vil I være godt på vej mod DMAV 2018.

Tag vores self assesment-test og få indblik i, hvilke områder I kan styrke

Er I kunder hos Relationwise, kan I også sammenligne jeres self assesment-resultater med sidste års vinderresultater. Få adgang til vores elektroniske self assesment-test ved at kontakte Relationwise på info@relationwise.dk.

Følg op på negativ kunde- og medarbejderfeedback

Et af de vigtigste skridt mod en højere NPS og eNPS er opfølgning. Tag action på negativ feedback hurtigt – gerne indenfor 48 timer.

Sørg for, at hele organisationen tager del i arbejdet

I lykkes kun med NPS-målinger, hvis alle tager ansvar. Ledelsen skal gå forrest og vise vejen, men mellemledere og medarbejdere skal også gøre deres og tage ansvar, hvor de kan.
Get in the running for DMAV 2018 7 ting, du kan gøre for at komme med i opløbet om at blive Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed 2018.

Del jeres erfaringer og viden

Hvis I har flere afdelinger, så husk at dele de erfaringer, I gør jer, med hinanden (se artiklen om Irma – de er exceptionelt gode til vidensdeling). Det gælder også i mindre virksomheder.
Hvis en sælger, kundesupporter, account-ansvarlig eller anden ansat gør det godt, så sørg for at dele, hvad der fungerer, med andre medarbejdere. Vi kan alle lære af hinanden.

Gør jeres feedback og indsats for kunde- og medarbejderloyalitet synlig i virksomheden

Ved at gøre jeres indsats tydelig for både kunder og medarbejdere sikrer I en vedvarende motivation. I viser også kunderne, at I har en transparent og åben kultur, hvor der plads til både ris og ros.

Vær innovative

Hvordan kan I som virksomhed skille jer ud fra jeres konkurrenter? Hvilke tiltag kan I gøre for at gøre dét ekstra for kunderne? Se gode eksempler på kreativitet hos fx Irma, Alm. Brand Bank og LaserTryk A/S.

NPS

Vores kunder elsker Relationwise