Hvordan Virker Det
close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Hvordan virker det?

Hvad er Net Promoter Score®?

Net Promoter Score® bliver også kaldt for det ultimative spørgsmål, du kan stille dine kunder og kolleager: I hvor høj grad vil du anbefale os og hvorfor? Kunderne og kollegaerne kan rate dig fra 0-10, hvor 10 er det bedste.

En KPI, der kan se ind i fremtiden


NPS® kan noget, som ingen andre modeller kan bedre. Forestil dig, at du kunne få en KPI (Key Performance Indicator) der viste, hvad der ville komme til at ske i fremtiden? Du har nok KPI’er, der viser situationen nu eller bagudrettet, men det er de færreste virksomheder, der formår at få en KPI, hvor de kan forudsige, hvad deres kunder og kollegaer vil i fremtiden. Det er noget af det fantastiske ved NPS®, at den formår at gøre dette.

“Promoters”(9,10)

Her er kunden eller kollegaen, der er så glad, at du kan regne med dem for livet. Kunden eller kollegaen er endda klar til at anbefale dig til andre.

“Passive Satisfied”(7,8)

Den passive tilfredse kunde eller kollega er ikke utilfreds, men ser dig som en ud af mange og er klar til at skifte, når der kommer et bedre tilbud.

“Detractors”(0-6)

Kundens eller kollegaens forventninger blev ikke indfriet, og er på vej væk. Kunden eller kollegaen er måske endda så utilfreds, at der bliver talt dårligt om dig.
Det store spørgsmål er nu, hvordan dine kunder og kollegaer fordeler sig i de tre grupper, men endnu vigtigere er nok, hvordan du kan flytte dem op mod ambassadør niveauet - og hvad det kan betyde for din virksomhed.

Hvordan indsamler jeg min NPS®?

Den årlige målinger er død! I stedet for at stille mange spørgsmål en gang om året, har det vist sig, at ét spørgsmål løbende er langt bedre. Dermed er du altid opdateret om dine kunder og kollegaer.

Kundefeedback på autopilot
 

Spørg dine kunder og kollegaer løbende.

Kunden/Kollega svarer

Kunden eller kollegaen får en email med spørgsmålet; I hvor høj grad vil du anbefale os og hvorfor?

Du får resultaterne
 

Med vores dashboard kan du nemt følge med i kundernes og kollegaernes svar og dermed træffe bedre beslutninger.

Følg udviklingen

Fra dag til dag eller måned for måned. Få din indsats dokumenteret ved at vise før- og efter effekten.

Swipe frem og tilbage i tiden

TV Dashboard

Du kan nu vælge at få dashboardet fremvist på en tv-skærm i virksomheden, så alle kan følge med. Dashboardet kan f.eks. hænge i kantinen eller receptionen. På den måde sikrer du, at tallene motiverer alle i organisationen til at yde deres bedste.

Kundefeedback du kan handle på, som gør en STOR forskel

Funktionen alerts sender dig en advarsel fra utilfredse kunder. Når du får en alert, kan du reagere meget hurtigere, end andre virksomheder på kundens utilfredshed. På den måde kan du nå at omvende en illoyal kunde til en loyal ambassadør, inden kunden spreder det negative budskab om din virksomhed. Du kan også få dine alerts direkte til din e-mail.
Få en autogenereret månedlig rapport direkte til din email, hvor du får en opgørelse over, hvor mange sager, der opstod fra utilfredse kunder, hvor mange af dem der blev lukket, og hvor hurtigt de blev det.

Benchmark din organisation

I benchmark-modulet kan du se og sammenligne, hvor tilfredse kunderne er med enkelte medarbejdere, afdelinger, butikker, produkter – eller hvad der giver mening for din virksomhed.

Søgefunktionen

På dashboardet finder du også en søgefunktion, hvor du let kan se den enkelte kundes seneste svar – så er du altid opdateret om kundernes synspunkter, når du går til møder!

Word Count

Funktionen giver et hurtigt overblik over kundernes og kollegaernes kommentarer. Du ved, hvad der er vigtigst for dine kunder – og hvis de f.eks. lægger vægt på ordet service, klikker du dig ind på service og ser, hvilke kommentarer respondenterne har til det.