close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Det siger vores kunder

AMBU

Jo hurtigere man vender tilbage til kunderne, desto hurtigere vil kunderne mærke, at man bekymrer sig om dem. Læs mere

BRFKREDIT

Det er langt bedre markedsføring, når kunderne taler godt om os – og endda går ud som ambassadører og anbefaler os. Læs mere

BOLIA

Kundeoplevelsen er derfor ikke bare noget, kunderne skal have i butikkerne, men også digitalt. Læs mere

HEDEDANMARK

Vi vil gerne fokusere endnu mere på vores eksisterende kunder. Læs mere

TIMELOG

Årlige kundemålinger? Var det ikke noget, man gjorde i 2012? Læs mere

CAD & THE DANDY

Vi annoncerer aldrig, da det ikke kan betale sig. Det, der virker, er anbefalinger fra kunderne. Læs mere

DANSK ARKITEKTUR CENTER

Jeg har fået en KPI, der rent faktisk kan vise en udvikling i anbefalelsesgrad – og dermed også i vækstpotentiale. Læs mere

EUROFINS

Når man flytter en kunde, kan man i høj grad se indad og se, at der er en grund til, at kunden ikke scorer det samme som sidst. Læs mere

OLIVERS

Virksomhedsledere skal stramme sig lidt mere an for at få samme loyalitet hos kunderne, som man får med en hund. Læs mere

STORM

Fagligheden er en selvfølgelighed. Hvad der ikke er en selvfølgelighed, er den gode kundeoplevelse. Læs mere

XELLIA

Tro ikke, at det hele handler om pris og produkt. Det nytter ikke længere i en branche med stigende konkurrence. Læs mere

STEMCARE

Hvis vi ikke passer godt på de kunder, vi allerede har fået ind, så har vi en indtjeningsrisiko. Læs mere

ADMIND

Direktøren for Admind har en opsang til andre direktører. Læs mere

HORTICOOP

Kunden er som en plante. Plejer man den godt og giver den godt med vand og sol, så vokser den – og bærer måske endnu mere frugt end sidste år. Læs mere

COMEBACK

Vi er meget fokuserede på, hvad kunderne har svaret, og hvad vi kan gøre bedre. Det bliver en del af vores hverdag i stedet for en begivenhed, der sker en gang om året. Læs mere

DANHOSTEL

Det her med mund til mund kan man nærmest ikke gøre op i kroner og øre. Så den billigste markedsføring, vi kan lave, det er at have glade og loyale gæster. Læs mere