close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

VIRKSOMHEDSLEDERE SKAL STRAMME SIG LIDT MERE AN FOR AT FÅ SAMME LOYALITET HOS KUNDERNE, SOM MAN FÅR MED EN HUND.



Lene Harvig – Chief Marketing


Ingen elsker dyr mere end OLIVERS, og vi synes, de fortjener det bedste, vi kan give dem. Derfor tilbyder vi kvalitetsfoder til hunde eller katte – bestilt direkte på nettet og leveret lige til døren.



VI STARTEDE med at tro, at vi blot skulle måle i en periode, hvor vi skiftede fra et gammelt til et nyt website, for at finde ud af, om vi havde fået gladere kunder med vores nyeste website. Vi fandt dog hurtigt ud af, at det fungerer godt som et kontinuerligt værktøj, som man kan bruge hele tiden.


Det er nemlig fantastisk til at danne sig et overblik over vores forretning. Systemet er med til at kvantificere de problemer, der måtte være, så man nemmere kan fokusere på det, som er vigtigt, og sætte ressourcerne ind på de rigtige ting.


Vi har blandt andet brugt Word Countfunktionen en gang om måneden til at hjælpe os med dette. En af de ting, som hurtigt stod klart for os, var, at vi havde et transportproblem, i forbindelse med at vi for nylig havde skiftet transportleverandører.


VORES DIREKTØR er meget aktiv omkring vores Net Promoter Score® og går dagligt forbi skærmen med vores live dashboard og refererer ofte til den. Derudover modtager hun også al kunde feedback og læser tilbagemeldingerne igennem dagligt. Hun er rigtig god til at sprede de gode ting i organisationen. Er der problemer, så har vi vores servicemedarbejdere, og de er gode til at gribe telefonen frem for blot at skrive en e­mail til kunderne. Vi vil hellere løse det med kunden over telefonen, da man dermed har kunden one­on­one og kan føle sig lidt frem. Det bliver på den måde mere personligt, det er relationsskabende, og på den måde sikrer vi en højere loyalitet.


Vi har også brugt systemet til at finde testimonials, som vi tidligere har haft svært ved at finde, da man ikke helt vidste, om kunderne var glade eller sure, hvis man da ikke kunne læse det på Facebook. Det er en af de ting, dette værktøj har løst for os. Vi har nu nemt ved at kontakte ambassadørerne, og vi har givet dem et gavekort, fordi vi måtte bruge deres udtalelse. Det er fantastisk til ”storytelling” om virksomheden, og mon ikke det giver nye kunder.