close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Kunder
close

Request a presentation.

The process is as simple as this:

  • Complete the form
  • One of our customer experience experts will contact you
  • You’ll experience the Customer Experience Platform and get answers on all your questions

5 minutter med en utilfreds kunde er bedre
end tre uger med en management-konsulent!

×

Udfyld venligst formen for at aktivere din konto

    Din E-mail:

    Nyhedsbrevet indeholder tips til hvordan du skaber bedre relationer med kunder og medarbejdere samt andet relevant information om Relationwise og vores produkter.

    Vi skal ikke bruge kreditkort oplysninger og vi passer godt på din data, see vores privacy policy.

Det er et problem, at der er sket en overakademisering.
Alle sidder bag skrivebordene, snakker røven i laser, gemmer sig bag smarte PowerPoints og Excel-ark
– men der sker ikke en skid!
Kom tættere på kunderne. Tal med dem. Se dem i øjnene.


Relationwise giver dig kundeindsigt, du kan handle på.
Hvis du foretrækker smarte statistikker, så er det ikke os, du skal samarbejde med.
Har du svært ved at holde fast i dine kunder, kan Relationwise synliggøre hvorfor.
Hvad får du ud af det? Simpelt: Du kan reagere, før jeres konkurrent har snuppet dem!

Hvor loyale er dine kunder?

Med Relationwise får du indblik i, i hvor høj grad dine kunder vil anbefale din virksomhed til andre. En simpel platform der giver dig adgang til løbende feedback fra både dine kunder og medarbejdere.

check Få indblik i om dine kunder er tilfredse eller utilfredse
check Se hvilke afdelinger, lande, butikker osv. i din virksomhed der har de mest utilfredse eller loyale kunder
check Få overblik over jeres Net Promoter Score udvikling

Hvad sender vi til dine kunder?

Undersøgelsen og mailen der sendes til dine kunder laves i jeres personlige design. I kan selv ændre tekster så de passer til jeres behov.





Med Relationwise får du overblik over jeres feedback og resultater

check Følg jeres Net Promoter Score live
check Tjek jeres seneste feedback og benchmark
check Følg op på negativ feedback med vores ”Closing the loop” system

Email rapport

Alle Relationwise brugere kan få en personlig rapport der giver jer indblik I den sidste måneds performance. Rapporten er en månedlig opdatering der viser jeres svarprocent, hvor mange ambassadører og kritikere I har haft, kategorisering af årsagssammenhænge, nye udviklinger med mere.

NPS

Få overblik over dine kunder og kollegaer i én og samme rapport


Benchmark

Hvor ligger du i forhold til andre? Sigt efter at ligge i top 10%

Top 3 problemer

Hvad er dine top 3 problemer baseret på kommentarer fra utilfredse kunder og kollegaer?

Loyalitets-drivers

Hvad er dine top 3 loyalitets-drivers baseret på kommentarer fra glade kunder og kollegaer?

Closing the loop

Har I kontaktet alle utilfredse kunder, og hvor hurtigt? Få overblikket her.

Anbefalinger

Få vores anbefalinger på aktiviteter, du bør satse på for at opnå en højere score.

Anbefalet

120 sider om hvordan du får flere kundeambassadører,
forandringsledelse, inspiration fra andre virksomheder og meget mere.

naked marketing

Forfatter og medstifter af Relationwise J. Christian Andersen introducerer dig til Net Promoter Score® med sin bog Anbefalet, en praktisk guide med mange eksempler på best practice, som kan implementeres direkte i din virksomhed.

  • Lær hvordan du bliver den virksomhed som kunderne elsker at anbefale
  • Lær hvorfor arbejdet med Net Promoter Score er så vigtig
  • Få indblik i hvordan andre virksomheder arbejder med Net Promoter Score

Køb bogen på Saxo.dk for 199 kr. eller tilmeld dig vores nyhedsbrev og så sender vi bogen som pdf uden beregning.



Vi passer godt på dine data, se vores privacy policy