close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Kundetilfredshed & loyalitet


De fleste virksomheder ved det ikke eller formoder det forkerte.
Alt for ofte er det prisen, der får skylden, når konkurrenterne forsvinder. Læs her, hvordan en analyse kan give dig ny viden du kan agere på.


Sammenhængen imellem håndteringen af klager og kundeloyaliteten
Hvad driver dine kunders loyalitet?
Kend kunderne vha. markedsanalyse
Kundetilfredshedsundersøgelse – et vigtigt bindeled til kunderne
Kundetilfredshedsundersøgelse: En effektiv måde at øge kundetilfredsheden
Opnå effektive kundetilfredshedsundersøgelser vha. kundehotline
Evaluering af kundetilfredsheden
Hvor stor skal fokusgruppen være i en kundetilfredshedsundersøgelse?
Tips til valg af den perfekte leverandør af kundetilfredshedsundersøgelser på internettet
Vælg en 360 graders feedback-strategi i en kundetilfredshedsundersøgelse
Fordelen ved proaktiv tilgang til kundetilfredshedsundersøgelser
Problemer med kundetilfredshedsundersøgelser
De vigtigste punkter i en succesfuld kundetilfredshedsundersøgelse
Næste skridt i kundetilfredshedsundersøgelsen
Dimensioner i kundetilfredshedsundersøgelsen
Udførelse af en kundetilfredshedsundersøgelse B2B vs. B2C
Effektiv kundeservice resulterer i loyale kunder
Nyt syn på kundetilfredshed: Artikel 1 af 2 – Tilfredshedsfælden
Nyt syn på kundetilfredshed: Artikel 2 af 2 – Snyd ikke dine utilfredse kunder
Kundeloyalitet
Brug kundetilfredshedsundersøgelser effektivt
Fordele ved et online-kundepanel
Viden skaber udvikling og fremgang
Tilfredse medarbejdere giver tilfredse kunder
Potentialet i dine eksisterende kunder
Måling af kundetilfredshed
Interaktive kundeanalyser
feedback

Allokér ressourcer til kundepleje

Mange virksomheder vil fejlagtigt lægge ressourcerne i at øge kvaliteten. Men når man laver korrelationen, så er det faktisk bedre at fokusere på servicen – også selvom kvaliteten er længere nede på tilfredshedsscoren – idet servicen er vigtigere for kunden. Det er det parameter, der driver loyaliteten. En alternativ måde at nå frem til ovenstående indsigt, er at se på de kunder der, f.eks. i Net Promoter Score® med en rating fra 0-10, rater virksomheden 9 og 10 og se deres fritekstkommentarer igennem. Led efter tendenser og du vil måske finde ud af, hvad det er, der gør dem loyale. Fokuser på det og få hele organisationen med.

Introducer et in-house-program til at indhente feedback fra de vigtigste deltagere. Det drejer sig om at udvikle og introducere et omfattende program, der bringer ikke blot individuelle fejl, men fejl i systemet og organisationen frem i lyset.

*Net Promoter, Net Promoter Score® og NPS® er registrerede varemærker af Satmetrix, Bains & Co. & F. Reichheld. Det er en åben spørgemodel, som alle kan bruge frit.