close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

NPS, Net Promoter Score*. En strategi der skaber vækst.

En introduktion til hvad NPS er og hvorfor NPS er en strategi til øget lønsomhed ude i virksomhederne.

NPS (Net Promoter Score) bliver brugt af mange succesfulde virksomheder men kun af få danske virksomheder. NPS er en af de mest effektive måder både at foretage kundemålinger, men også et værktøj for virksomheden til at finde frem til lige de parametrer der driver kundeloyaliteten.

Relationwise A/S er en af de danske konsulenthuse der har et team af rådgivere der hjælper virksomheder med implementering af en NPS strategi og kan kontaktes allerede i dag på tlf. 70 268 264 eller info@relationwise.dk

I NPS (Net Promoter Score) arbejder virksomhederne som udgangspunkt med blot et spørgsmål: Hvor sandsynligt er det, at du ville anbefale os (eller dette produkt / service / mærke) til et familiemedlem, ven eller kollega?”.

Det spørgsmål kan identificere kunder der er risiko for at miste og som virksomheden derfor aktivt bør sætte ind over for.

Hvilke konkrete resultater fik du ved din sidste kundemåling?

Det er en almindelig fejl hos mange virksomheder at forveksle tilfredshed med loyalitet. Ofte bliver virksomhedens årlige kundeundersøgelse degraderet til en rapport der f.eks. viser at virksomheden har 95% tilfredse kunder og 5% utilfredse kunder. Men NPS (Net Promoter Score) kunne meget vel vise et helt andet billede bag ved tallene. Ovenstående tilfredshed kunne i virkeligheden dække over 20% loyale kunder og 80% som ikke er loyale.

Med NPS ændres den årlige kundemåling til et praktisk management værktøj der arbejdes med i det daglige. Hvordan kan virksomheden flytte endnu flere kunder op til at blive ægte loyale kunder, livstidskunder som anbefaler virksomheden til andre potentielle kunder.

Relationwise A/S har erfaring med NPS (Net Promoter Score) og har via en unik IT-løsning gjort det muligt for virksomhederne at foretage løbende kundemålinger baseret på NPS helt automatisk ved at integrere det med virksomhedens eget CRM-system.

Kontakt chefkonsulent Anders Tryka på tlf. 70 268 264 eller email os på info@relationwise.dk og vi kan rådgive dig i, hvordan netop NPS kan implementeres i din virksomhed.

 

*Net Promoter Score® er et registreret varemærke af Satmetrix, Bains & Co. & F. Reichheld, en af verdens mest anerkendte konsulenthuse. Det er en åben model alle kan bruge frit.