close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Øget indtjening


Kundefrafaldet er højere end nogensinde før, og ikke mange virksomheder har fundet frem til hvordan de stopper udviklingen. Den seneste undersøgelse fra CRMguru.com kaster lys over problemet: Selvom mange virksomheder siger, at de fokuserer på at skabe kundeloyalitet, så er det sjældent bakket op af de rette værktøjer og budgetter. Læs med her, om hvordan du øger din indtjeningsmargin ved at fokusere på kundeloyalitet.

Øg din indtjening vha. kundepleje


Hemmeligheden bag kundefastholdelse og øget indtjening – The Loyalty Connection

Øg din indtjening vha. kundepleje

Det er et velkendt faktum, at det er billigere at fastholde nuværende kunder end at skaffe nye, men alligevel viser undersøgelsen fra CRMguru.com, at kun få virksomheder har et konkret loyalitetsprogram. Og dem der har, fokuserer ofte på de forkerte ting. Undersøgelsen viste at over 70 % af kunderne har skiftet leverandør pga. dårlig service, men alligevel mener størstedelen af leverandørerne, at prisen er den afgørende faktor for, at en kunde forlader dem.

I et marked med mange ensartede produkter og med konkurrence fra hele verdenen, vil et fald i antallet af kunder der forlader virksomheden, samt en øget kundeloyalitet betyde en væsentlig fremgang for enhver virksomhed.

I mobiltelefoni-industrien i UK skifter mellem 25% og 35% af kunderne selskab hvert år. I den lave ende ligger Virgin Mobile med 14%, mens T-Mobile mister 34,8% af sine kunder hvert år. Det vurderes til at koste 162,3 USD pr. kunde at finde tilsvarende nye kunder.

De fleste ledere mener at kundeloyalitet er vigtig. CRMguru-undersøgelsen viste at næsten 80% mener at kundeloyalitet er “extremely important” eller “very important”. Alligevel viser samme undersøgelse at virksomhederne kun benytter 22% af de samlede investeringer på kundefastholdelse, mens de benytter 40% på at skaffe nye kunder.