close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

2 % der gør en verden til forskel

Skrevet af Relationwise teamet | Senest opdateret den 06-05-2014

Vi kan lære noget af NOMA! Ikke bare om god mad – men om hvordan vi udvikler vores virksomheder.

Så er Noma blevet valgt til verdens bedste restaurant igen, og de fleste af os kan vel nok kun misunde René Redzepi for den præstation, men hvad er hemmeligheden? Hvad er det lige, han har gjort?

Se, det fortalte han lidt om i et dokumentarprogram, jeg så forleden. I det dokumentarprogram fortæller han en sjov historie til sine medarbejdere, som jeg tror, du også vil finde interessant og inspirerende.

Han fortæller om et naturprogram, han har set om gorillaer i Afrika, og at vi faktisk deler 98 procent af generne med dem. Med andre ord er der kun 2 procents forskel – men det er lige de 2 procent, der gør en verden til forskel. Og det er lige det, han gerne vil kommunikere til sine medarbejdere – hvordan de kan finde de to procent, der gør, at de ikke bare laver middelmådig mad, men gastronomi i verdensklasse.

Og hvad med dine medarbejdere og din virksomhed? Hvad skal der til, for at I lige finder de to procent, der gør, at I ikke bare har tilfredse kunder, men så glade kunder, at de vil anbefale jer til alle?