close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Den lille forskel, der øger din virksomheds salg

Skrevet af Relationwise teamet | Senest opdateret den 18-06-2014

Har din virksomhed brug for flere kunder? Er du i tvivl om, hvordan I bedst skiller jer ud fra konkurrenterne?

Prøv at øge salget med en lille forandring – se her, hvor lidt der skal til!

Der findes rigtig mange dagligvarebutikker. Så hvad gør man så som dagligvarebutik for at skille sig lidt ud fra mængden? Se, her forleden, hvor vi havde rigtig godt vejr, fik jeg vild lyst til noget koldskål, så jeg tager ned i min dagligvarebutik for at købe noget. Nu var jeg så ikke den eneste, der havde fundet på den idé, så der var helt udsolgt. Henne ved kassen siger de ”undskyld” mange gange. Ham, der sidder henne ved kassen, siger så også til mig: ”Hva’ – skal jeg ikke prøve at ringe over til nabobutikken, det kan være, de har noget?” Wow – tænkte jeg, det var da en fantastisk service.

Det viser sig så, at de er løbet helt tør for koldskål, så jeg kan simpelthen  ikke få noget. Men det er ikke pointen. Pointen er egentlig, at i det øjeblik, han spurgte, om han ikke kunne hjælpe mig, og tog telefonen, det var der, han gjorde en forskel.

Der skal så lidt til for at give en god oplevelse. Hvad det så var for en butik, der gav den rigtig gode service, det vil jeg lade dig om at gætte ;)