close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Er det svært at få nye kunder?

Skrevet af Relationwise teamet | Senest opdateret den 02-04-2014

Klip fra filmen The Greatest Movie Ever Sold.

Hvad ville der ske, hvis du ikke længere kunne markedsføre din virksomhed? Ville dit salg gå i stå – eller ville du finde en ny måde at nå ud til nye kunder?

Forleden så jeg filmen The Greatest Movie Ever Sold. I filmen viser instruktør Morgan Spurlock, hvordan nogle virksomheder ikke kan markedsføre sig – og hvordan de klarer sig godt alligevel.

Måske kan alternativet til traditionel markedsføring være meget mere interessant!

Fra filmen… São Paulo er en af de største byer på den vestlige halvkugle, og for nylig har man gjort noget dramatisk: Vedtaget en lov, der forbyder al udendørs markedsføring. Ingen reklameskilte, ingen bannere, ingen plakater, intet. Her er den største shopping-gade i São Paulo – spørgsmålet er, hvordan det påvirker virksomhederne, at reklamerne er forsvundet. Vi spørger nogle af de forretningsdrivende, hvordan det går.

Så hvorfra kender folk til din virksomhed, når du ikke reklamerer?

Fra internettet, og fordi de har hørt andre tale om den.

Har måden, du annoncerer på, ændret sig i forhold til før reklameforbuddet?

Man er nødt til at ændre hele virksomhedens struktur. I dag arbejder vi – i stedet for at investere i markedsføring – på at have noget, der appellerer til kunderne. Vores job er at lede efter dem, der gerne vil henvise andre til os.

Ikke en eneste reklame på den taxa. Ingen reklame på bussen – ingen reklamer på bygningerne – fantastisk.

I Danmark er det ikke forbudt at reklamere – men det er blevet sværere og dyrere at nå kunderne med traditionel markedsføring. Så hvorfor ikke gøre dine kunder til ambassadører og lade dem sælge dig?