close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Erfa-gruppe inden for kundeoplevelser og loyalitet

Skrevet af Relationwise teamet | Senest opdateret den 07-01-2014


Prisen er blot 5000 kr. for 4 x ½ dag per år. Hvis du gerne vil have mere info eller skrives op, så kontakt os på info@relationwise.dk eller på tlf. 70 268 264.

Er 2014 året, hvor du investerer i dig selv og tilegner dig en viden, der kan betyde en forskel for din virksomhed? Vil du lære at skabe loyale kunder, der anbefaler virksomheden til andre? Få inspiration og sparring med andre ligesindede i vores nye erfa-gruppe – vi mødes første gang 28. februar.

Christian: Vi har her hos Relationwise fået flere kunder, der har spurgt efter en erfagruppe, hvor ligesindede kan mødes og udveksle erfaringer om kundeloyalitet og kundeoplevelser. Vi var været på markedet for at finde den bedste til at facilitere møderne, og vi har valgt Peter Winther fra Winholistic. Det kan være, du kan starte med at fortælle lidt om, hvad denne her erfagruppe går ud på?

Peter: Ja, det kan du tro. Vi vil gerne prøve at samle nogle, der har en stor interesse for at arbejde med loyalitet, gerne på et holistisk niveau. Det er sådan set ligegyldigt, om man bruger Net Promoter Score® modellen i dag, eller om man bare godt kunne tænke sig at bruge den. Vi vil gerne prøve at facilitere nogle rigtig gode netværksgrupper, hvor der vil være indhold på masterclass niveau, og så vil der være en del teori og en masse praktisk snak, hvor de involverede kan få lov at dele deres erfaringer med hinanden.

Christian: Er det for alle – både store og små virksomheder – B2B og B2C?

Peter: Ja, vi forsøger at samle godt på tværs, og så prøver vi at lave hold på maks. 10 virksomheder sammen, for at det kan blive meget intimt, så alle kan komme til orde – jeg faciliterer dem selv, uanset om der kommer en eller ti grupper – men vi tager ti i hver gruppe, og så prøver vi selvfølgelig at sætte dem sammen, så deres interesser er nogenlunde sammenfaldende.

Christian: Jeg kan forstå, at du også selv kommer til at holde nogle små inspirerende oplæg?

Peter: Ja, det er helt rigtigt, jeg kommer til både at udfordre positivt og provokere og prøve at give en masse inspiration til de deltagere, så de går hjem med noget, så de rent faktisk kan komme i gang med at arbejde direkte videre med det, når de kommer hjem i virksomheden.

Christian: For dem der gerne vil vide lidt om, hvem er Peter Winther egentlig – det kan være, du lige superkort kan fortælle lidt om dig?

Peter: Ja, det kan jeg godt, jeg ejer og driver en virksomhed, som hedder Winholistic, som arbejder med holistisk kundeloyalitet, dvs. det er uanset, om man taler om, at virksomheden skal udvikle sig indefra og ud eller udefra og ind. Jeg har i rigtig mange år været på den anden side af skrivebordet, ude på kundeside – jeg har haft stillinger som salgs- og marketingdirektør og salgschef i forskellige brancher og har der suget en masse interessant viden til mig. Har i øvrigt lige været i England og holde oplæg på en stor konference sammen med Relationwise, Bain & Company og Lego og forskellige andre – efter de tilbagemeldinger, der er kommet, med stor succes. Så vi bruger noget af al den erfaring til at give videre til de virksomheder, der deltager her.

Det er fire gange om året i første omgang, og der er faktisk en mulighed for, at man kan blive certificeret, når man har været igennem det, dvs. hvis man arbejder med en case, og man viser, at man udvikler de her scorer,  så vil man faktisk kunne få en certificering inden for det.

Christian: Lad os sige, man har været der fire gange på et års tid. Hvilket udbytte har man så fået – hvor er man nået hen efter et års tid?

Peter: Efter et års tid skulle man meget gerne have rigtig god styr på, hvordan man måler på kundeloyalitet, hvordan udvikler man kundeloyalitet, og hvordan får man den interne medarbejderloyalitet til at hænge sammen med den eksterne kundeloyalitet. Det er jo ikke sådan, at fordi man har været med i et år, må man ikke være med længere, hvis man gerne vil være med længere, fortsætter det, og vi udvikler det hele tiden og starter nye hold op i løbet af de kommende år.

Prisen er blot 5000 kr. for 4 x ½ dag per år. Hvis du gerne vil have mere info eller skrives op, så kontakt os på info@relationwise.dk eller på tlf. 70 268 264.

 

*Net Promoter, Net Promoter Score og NPS er registrerede varemærker af Satmetrix, Bains & Co. & F. Reichheld. Det er en åben spørgemodel, som alle kan bruge frit.