close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Højdepunkter fra konferencen

Skrevet af Relationwise teamet | Senest opdateret den 27-11-2013

London dannede 15. november rammen om vores store konference om kundeloyalitet og kundeoplevelser. Ledere og medarbejdere fra 80 virksomheder hørte eksperterne opfordre til et større fokus på kundeloyaliteten. Ikke fordi kundeloyalitet er et smart buzzword – men fordi det har direkte effekt på bundlinjen. Dette blev dokumenteret af LEGO Group, der viste, hvor stor ekstra omsætning de fik, hver gang de flyttede deres kunder højere op på loyalitetsstigen.

På konferencen blev der bl.a. diskuteret signature experiences. Hvordan efterlader man kunderne med en oplevelse, de husker, og som de deler med andre? Conny Kalcher – VP Consumer Experiences i LEGO Group – kom med et eksempel, da hun fortalte en solstrålehistorie om en medarbejder, der personligt kørte julegaven til børnene ud til en kunde, da postvæsenet svigtede. Ekspert i arbejdsglæde Alexander Kjerulf kunne til gengæld fortælle om et hotel, der leverede en signature experience, der var stik modsat: Medarbejderne var så ligeglade med kundeoplevelsen, at Kjerulf ikke ville bo der igen, til trods for at hotellet gav ham en gratis overnatning.