close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Hvad kan vi lære af LEGO Group

Skrevet af Relationwise teamet | Senest opdateret den 15-05-2013

Conny

 

Relationwise havde et spændende møde med Conny Kalcher fra LEGO Group. Hun er deres Vice President of Consumer Experience. Det lykkedes os at få hende til at deltage som hovedtaler til vores konference d. 15. november.

Vi kan godt garantere dig for, at Conny Kalcher vil dele nogle særdeles interessante vinkler på, hvordan du kan arbejde med kundeloyaliteten og kundeoplevelser på en langt mere effektiv måde.

Your smartest people don’t work in your company

Conny Kalcher fortæller, at en af deres kunder blev så sur, at han kontaktede ejeren af LEGO Group, Keld Kirk, og deres CEO, Jørgen Vig. Kunden spurgte, hvordan det kunne være at LEGO var ligeglade med at han annullerede en ordre, og hvorfor de ikke engang spurgte ham ind til hvorfor.

I dag involverer LEGO Group i langt højere grad deres kunder. De bliver hørt! Samtidig har de arbejdet hårdt på at få ambassadører, og har endda udviklet et specielt ambassadørprogram med 105 ambassadører fra 35 lande, som repræsenterer 200.000 medlemmer.

Lær mere om hvad LEGO Group og andre gør

Hvis du ikke allerede har skrevet dig op til konferencen som interesseret, så kan du skrive til christian@relationwise.com