close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Mød en B2B-succes

Skrevet af J. Christian Andersen

KONE

 

Kom og mød customer experience manager Anna-Maija Vuorio fra den finske succesvirksomhed KONE på årets loyalitetskonference den 15. november 2013. Hun fortæller, hvordan KONE skaber vækst og forandring ved at arbejde med kundeloyalitet.

Fokus på kundeloyalitet gav resultat

KONE leverer og installerer elevatorer og rulletrapper. Virksomheden udfører også service og vedligehold af elevatorer og automatiske døre.
Men hvis du spørger Anna-Maija, leverer virksomheden ikke bare trapper, elevatorer og døre.
Tværtimod.
KONE leverer oplevelser. Med KONE er transport ikke bare spildtid – turen fra A til B er en oplevelse i sig selv.

2005 var året, hvor KONE besluttede at sætte fokus på kundetilfredshed og til det valgte KONE at bruge Net Promtoer Score® metodiken.
Den beslutning forvandlede virksomheden.

Tre genveje til bedre bundlinje

Her får du et par af Anna-Maijas bedste råd til større omsætning. Prøv dem i din egen virksomhed – og få mange flere råd på konferencen den 15. november.

Kommuniker professionelt
I KONE er det ikke nok at være god til elevatorer, trapper og døre. Alle medarbejdere skal også kommunikere professionelt og positivt. Derfor kommer teknikerne igennem et træningsprogram, der styrker deres professionelle kommunikation. Det skaber glade og loyale kunder.

Tjek tilfredsheden efter kundebesøg
En medarbejder fra KONE ringer op til kunden, dagen efter at en tekniker har været på besøg, fordi elevator, trapper eller døre strejker. Hvis der stadig er problemer, kan KONE straks hjælpe med vejledning eller et ekstra besøg hos kunden.

Hold kunderne up to date
KONE anvender en simpel, men effektiv metode til at sikre forståelse, når en elevator eller dør skal repareres, eller en ny skal installeres. I bygningens hovedindgang hænges der en informationstavle op. Her kan alle læse, hvad der skal gøres – hvornår arbejdet er færdigt – og hvordan de kan kontakte KONE, hvis de har spørgsmål.

Men customer experience manager Anna-Maija har flere ting hun gerne vil dele med dig. Hun er klar til at fortælle dig hele historien den 15. november i London.

Kom og mød Anna-Maija og en række talere fra andre succesfulde virksomheder. Det betaler sig.

Læs mere om konferencen her. 
*Net Promoter, Net Promoter Score og NPS er registrerede varemærker af Satmetrix, Bains & Co. & F. Reichheld. Det er en åben spørgemodel, som alle kan bruge frit.