Net Promoter Score® = Øget salg
close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Net Promoter Score® = Øget salg

Skrevet af Relationwise teamet | Senest opdateret den 05-11-2014

LEGO4

Hvad vil det betyde for dit salg at få flere kundeambassadører?

Net Promoter Score® er populært ? og det er ikke så mærkeligt.
Mange virksomheder styrker nemlig deres salg betydeligt, når de øger deres Net Promoter Score® – det beviser de empiriske data.

For et år siden afholdt Relationwise en konference i London sammen med Dansk-Britisk Handelskontor.

Vi inviterede Conny Kalcher der er Vice President of Consumer Experience for LEGO Group til at fortælle om virksomhedens arbejde med Net Promoter Score®. Hun løftede også sløret for, hvad Net Promoter Score® betyder for deres salg.

Her er tallene

Når LEGO Group flytter en Detractor (kritiker) til en Passive Satisfied, stiger salget til den kunde med 20 %
Når LEGO Group flytter en Passive Satisfied til en Promoter, stiger salget til kunden med 26 %

Med andre ord: LEGO Group sælger for godt 50 % mere ved at gøre en sur kunde rigtig glad.

Så glad, at kunden bliver ambassadør for virksomheden.

Hvad kan det betyde for dit salg?

Vil du gerne vide mere om, hvordan Net Promoter Score® kan løfte dit salg? Så skriv endelig til undertegnede på christian@relationwise.com