close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

NOMA – ikke kun gastronomi i verdensklasse

Skrevet af Relationwise teamet | Senest opdateret den 29-05-2013

NOMA2

Jeg har en lille historie, der nok vil inspirere de fleste. NOMA er kendt for gastronomi i verdensklasse. Dette renommé er skabt ved konstant at skubbe til grænserne for, hvad der er muligt. Men det er ikke kun på det gastronomiske plan, at grænserne sprænges – det samme sker, når det drejer sig om service, hvilket denne lille historie illustrerer.

Et par gode venner havde haft en fantastisk aften på NOMA. Det var nu på tide at betale regningen, og der blev bestilt en taxa. Da de gik ud af restauranten for at hoppe ind i taxaen, var taxameteret allerede tikket op på 150 kr. Når man nu har været på NOMA, er det jo ikke, fordi 150 kr. gør den store forskel, men principielt syntes mine venner, at det var for strengt. Der blev diskuteret frem og tilbage med taxachaufføren.

Det var der en inde på NOMA, der havde opdaget. Vel at mærke en af medarbejderne. Han sprang straks ud og spurgte, hvad problemet var. Der gik ikke lang tid, før han gik tilbage til restauranten, men kun for at komme ud igen og række taxachaufføren 150 kr., idet han med et stort smil sagde til mine venner: ”Kan I have en fortsat rigtig god aften.”

Hvor mange virksomheder giver så udstrakt service? Gør din virksomhed også det? Der er ikke mange, der tager så stort ansvar for kunden, og de fleste medarbejdere ville næppe tænke på at strække sig så langt. Det sker kun i en virksomhedskultur, der hele tiden stræber efter at gøre tingene bedre – ikke kun på produktsiden, men også på servicesiden.