close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Så vender vi kajakken

Skrevet af J. Christian Andersen

Kayak_jpg
Vi hører så meget om økonomisk krise. Men du kan også vende kajakken ved at fokusere på kundeloyalitet. Det kickstarter din virksomheds vækst.

Susanne Lehmann Pagh er teamleder hos Arwos – og ivrig kajakroer. Hun ved også noget om, hvordan en virksomhed kan skabe vækst ved at fokusere på kundeloyalitet.

Susanne fortæller:

Min mand og jeg havde for 6-7 år siden fået den ide, at vi ville ro kajak. Der var lang ventetid på at komme på kursus i kajakklubben. Men hvor svært kan det også være at ro en kajak, spurgte vi hinanden og kørte derefter ud til en specialist i kajakker. Han måbede lidt over, at vi ville købe 2 kajakker, når vi aldrig havde prøvet. Så det talte han os omgående fra. I stedet lånte han os 2-3 weekender i træk i bedste salgsperiode forskellige kajakker, så vi kunne finde ud af, hvad vi ville have. Vi købte selvfølgelig til sidst to kajakker – og det var de helt rigtige. Krøllen på historien kommer et par måneder senere, hvor vi af en eller anden årsag kommer forbi forretningen, og det ender med, at sælgeren tilbyder at tage med os ud at ro, for at vi kan få pudset teknikken af. Tror du, jeg har fortalt den historie mange gange? Og henvist mange reelt kajakinteresserede til forretningen? Jeps, helt sikkert.

Tak til Susanne for en historie, der fortæller alt om, hvordan loyale kunder skaffer nye kunder. En flaske vin er på vej med posten.