close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Priser
close

Request a presentation.

The process is as simple as this:

  • Complete the form
  • One of our customer experience experts will contact you
  • You’ll experience the Customer Experience Platform and get answers on all your questions

Priser

Hvem vil du spørge?

×

Udfyld venligst formen for at aktivere din konto

    Din E-mail:

    Nyhedsbrevet indeholder tips til hvordan du skaber bedre relationer med kunder og medarbejdere samt andet relevant information om Relationwise og vores produkter.

    Vi skal ikke bruge kreditkort oplysninger og vi passer godt på din data, see vores privacy policy.

Alle har ret til en fed arbejdsplads!

Få en gratis test af vores værktøj til medarbejdertilfredshed her.

Hvordan virker det?

  • how
    Kundefeedback på autopilot Spørg dine kunder og kollegaer løbende.
  • how
    Kunden/Kollega svarer Kunden eller kollegaen får en email med spørgsmålet; I hvor høj grad vil du anbefale os og hvorfor?
  • how
    Du får resultaterne Med vores dashboard kan du nemt følge med i kundernes og kollegaernes svar og dermed træffe bedre beslutninger.

Hvad er størrelsen på din virksomhed?

1-99
medarbejdere
100-499
medarbejdere
500+
medarbejdere

Udvidet

3.450 kr.

Månedligt

Opstart og indkøring fra 5.000 Kr.

(Pris baseret på årlig aftale)
  • Automatiske NPS® undersøgelser
  • Personligt survey og e-mail design
  • Dashboard med jeres kunde- og medarbejder feedback
  • Support fra Relationwise inkluderet
  • De mest brugte ord i jeres feedback
  • Telefonsystem til feedback indsamling
  • 3 ekstra spørgsmål
  • Opsætning af yderligere 3 versioner
  • Kategorisering af årsagssammenhænge
  • Skræddersyede rapporter
Gratis demo

Standard

2.600 kr.

Månedligt

Opstart og indkøring fra 5.000 Kr.

(Pris baseret på årlig aftale)
  • Automatiske NPS® undersøgelser
  • Personligt survey og e-mail design
  • Dashboard med jeres kunde- og medarbejder feedback
  • Support fra Relationwise inkluderet
  • De mest brugte ord i jeres feedback
  • Telefonsystem til feedback indsamling
  •  
  •  
  •  
  •  
Gratis demo

Mere information om de inkluderede features

Automatiske NPS® undersøgelser

Vores løsning sørger for automatisk at sende undersøgelser til dine kunder ud fra et regelsæt, vi sammen finder frem til. Du kan sende til op til 5000 kunder om måneden.

Personligt survey og e-mail design

Når vi stiller spørgsmålet til dine kunder, kommer det i form af en email med et link til spørgsmålet. Vores designer sætter det op i et design der matcher jeres virksomhed med jeres logo og email signature, så jeres kunder kan se, at undersøgelsen kommer fra jer.

Dashboard med jeres kunde- og medarbejder feedback

Alle svarene kommer løbende ind på jeres dashboard. Jeres dashboard kan ses på smartphones, tablets, pc'er eller en tv-skærm hængt op på kontoret. Du kan også give enkelte medarbejdere eller afdelinger adgang til et dashboard, der kun viser feedback fra deres egne kunder.

Support fra Relationwise inkluderet

Vi er stolte af vores medarbejdere, der hver dag forsøger at give dig den bedst mulige service. Du kan altid ringe eller skrive til os, og vi forsøger at give dig et svar så hurtigt som muligt.

De mest brugte ord i jeres feedback

Hvilke ord er de mest brugte når I får feedback? Lær, hvad der driver loyaliteten og find frem til det, dine kunder har lyst til at tale om. Omvendt, kan du blandt dine kritiske kunder finde frem til årsager, der gør, at de ikke er tilfredse.

Telefonsystem til feedback indsamling

Vil du gerne booste din respons-rate, kan du få adgang til vores telefonsystem. De kunder, der ikke svarer inden f.eks. et par uger, ryger direkte videre til telefonmodulet, og I kan derefter ringe og interviewe kunden. Hvis I ønsker, at Relationwise skal stå for udringningen, så har vi også en løsning til dette.

3 ekstra spørgsmål (Udvidet)

Er Net Promoter Score® spørgsmålet ikke nok, så får du med denne pakke mulighed for at stille 3 ekstra spørgsmål efter eget valg. Disse ekstra spørgsmål kan du f.eks. bruge i benchmark-modulet.

Opsætning af yderligere 3 versioner (F.eks. undersøgelser på flere sprog osv.)  (Udvidet)

Hvis du har brug for mere end et touchpoint eller hvis du har du brug for flere sprog, kan du med denne pakke få flere sprogversioner. Vi sørger for oversættelse af NPS-spørgsmålet lige gyldigt, hvilket sprog du har brug for. Ønsker du også at oprette forskellige e-mails med forskellige afsendere, så er dette også muligt med denne pakke.

Kategorisering af årsagssammenhænge (Udvidet)

Hvordan finder du nemmest frem til de største problemer, dine kunder oplever? Når du følger op på dine utilfredse kunder, kan deres svar indsamles via prædefinerede kategorier og kan præsenteres som f.eks. de top 3 problemer dine kunder oplever i din månedlige autogenererede rapport.

Skræddersyede rapporter (Udvidet)

Vi tilbyder flere spændende rapporteringsmuligheder. F.eks. kan du modtage en autogenereret månedlig rapport med netop de informationer du har behov for direkte til din e-mail.

3.450 kr.

månedlig (Udvidet) eller

2.600 kr.

månedlig (Standard)
(Pris baseret på årlig aftale)

Vores kunder betaler normalt for 1 år af gangen. Det er nemmest for begge parter, men ønsker du at betale f.eks. kvartalsvis eller for 3 år af gangen, tilbyder vi alternative prismodeller.

Opstart og indkøring fra 5.000 Kr.

Opstartsgebyret dækker opsætningen af jeres skræddersyede løsning. Den dækker alt fra indholdet i jeres undersøgelse til oprettelsen af Dashboard-brugere samt en detractor- alert-plan. Vi hjælper dig gennem hele opsætningsprocessen.

Hvis I er interesserede i en automatisk integration mellem jeres system og Relationwises’ (API integration), vil den endelige pris blive vurderet af Relationwise og/eller en integrationspartner. Alternativt kan I med interne udviklingsressourcer budgettere omkring 5-7 timers udviklingstid.

Hvis du vil have en præsentation så kontakt os venligst på info@relationwise.dk
eller (45) 70 268 264

Udvidet

5.450 kr.

Månedligt

Opstart og indkøring fra 5.000 Kr.

(Pris baseret på årlig aftale)
  • Automatiske NPS® undersøgelser
  • Personligt survey og e-mail design
  • Dashboard med jeres kunde- og medarbejder feedback
  • Support fra Relationwise inkluderet
  • De mest brugte ord i jeres feedback
  • Telefonsystem til feedback indsamling
  • 5 ekstra spørgsmål
  • Opsætning af yderligere 5 versioner
  • Kategorisering af årsagssammenhænge
  • Skræddersyede rapporter
Gratis demo

Standard

3.800 kr.

Månedligt

Opstart og indkøring fra 5.000 Kr.

(Pris baseret på årlig aftale)
  • Automatiske NPS® undersøgelser
  • Personligt survey og e-mail design
  • Dashboard med jeres kunde- og medarbejder feedback
  • Support fra Relationwise inkluderet
  • De mest brugte ord i jeres feedback
  • Telefonsystem til feedback indsamling
  •  
  •  
  •  
  •  
Gratis demo

Mere information om de inkluderede features

Automatiske NPS® undersøgelser

Vores løsning sørger for automatisk at sende undersøgelser til dine kunder ud fra et regelsæt, vi sammen finder frem til. Du kan sende til op til 10000 kunder om måneden.

Personligt survey og e-mail design

Når vi stiller spørgsmålet til dine kunder, kommer det i form af en email med et link til spørgsmålet. Vores designer sætter det op i et design der matcher jeres virksomhed med jeres logo og email signature, så jeres kunder kan se, at undersøgelsen kommer fra jer.

Dashboard med jeres kunde- og medarbejder feedback

Alle svarene kommer løbende ind på jeres dashboard. Jeres dashboard kan ses på smartphones, tablets, pc'er eller en tv-skærm hængt op på kontoret. Du kan også give enkelte medarbejdere eller afdelinger adgang til et dashboard, der kun viser feedback fra deres egne kunder.

Support fra Relationwise inkluderet

Vi er stolte af vores medarbejdere, der hver dag forsøger at give dig den bedst mulige service. Du kan altid ringe eller skrive til os, og vi forsøger at give dig et svar så hurtigt som muligt.

De mest brugte ord i jeres feedback

Hvilke ord er de mest brugte når I får feedback? Lær, hvad der driver loyaliteten og find frem til det, dine kunder har lyst til at tale om. Omvendt, kan du blandt dine kritiske kunder finde frem til årsager, der gør, at de ikke er tilfredse.

Telefonsystem til feedback indsamling

Vil du gerne booste din respons-rate, kan du få adgang til vores telefonsystem. De kunder, der ikke svarer inden f.eks. et par uger, ryger direkte videre til telefonmodulet, og I kan derefter ringe og interviewe kunden. Hvis I ønsker, at Relationwise skal stå for udringningen, så har vi også en løsning til dette.

5 ekstra spørgsmål (Udvidet)

Er Net Promoter Score® spørgsmålet ikke nok, så får du med denne pakke mulighed for at stille 5 ekstra spørgsmål efter eget valg. Disse ekstra spørgsmål kan du f.eks. bruge i benchmark-modulet.

Opsætning af yderligere 5 versioner (F.eks. undersøgelser på flere sprog osv.)  (Udvidet)

Hvis du har brug for mere end et touchpoint eller hvis du har du brug for flere sprog, kan du med denne pakke få flere sprogversioner. Vi sørger for oversættelse af NPS-spørgsmålet lige gyldigt, hvilket sprog du har brug for. Ønsker du også at oprette forskellige e-mails med forskellige afsendere, så er dette også muligt med denne pakke.

Kategorisering af årsagssammenhænge (Udvidet)

Hvordan finder du nemmest frem til de største problemer, dine kunder oplever? Når du følger op på dine utilfredse kunder, kan deres svar indsamles via prædefinerede kategorier og kan præsenteres som f.eks. de top 3 problemer dine kunder oplever i din månedlige autogenererede rapport.

Skræddersyede rapporter (Udvidet)

Vi tilbyder flere spændende rapporteringsmuligheder. F.eks. kan du modtage en autogenereret månedlig rapport med netop de informationer du har behov for direkte til din e-mail.

5.450 kr.

månedlig (Udvidet) eller

3.800 kr.

månedlig (Standard)
(Pris baseret på årlig aftale)

Vores kunder betaler normalt for 1 år af gangen. Det er nemmest for begge parter, men ønsker du at betale f.eks. kvartalsvis eller for 3 år af gangen, tilbyder vi alternative prismodeller.

Opstart og indkøring fra 5.000 Kr.

Opstartsgebyret dækker opsætningen af jeres skræddersyede løsning. Den dækker alt fra indholdet i jeres undersøgelse til oprettelsen af Dashboard-brugere samt en detractor- alert-plan. Vi hjælper dig gennem hele opsætningsprocessen.

Hvis I er interesserede i en automatisk integration mellem jeres system og Relationwises’ (API integration), vil den endelige pris blive vurderet af Relationwise og/eller en integrationspartner. Alternativt kan I med interne udviklingsressourcer budgettere omkring 5-7 timers udviklingstid.

Hvis du vil have en præsentation så kontakt os venligst på info@relationwise.dk
eller (45) 70 268 264

Virksomhed 500+

Få din egen skræddersyede løsning, der passer til netop dine behov.

KONTAKT OS FOR PRIS

support@relationwise.dk

(45) 70 268 264

Hvordan virker det?

  • how
    Kundefeedback på autopilot Spørg dine kunder og kollegaer løbende.
  • how
    Kunden/Kollega svarer Kunden eller kollegaen får en email med spørgsmålet; I hvor høj grad vil du anbefale os og hvorfor?
  • how
    Du får resultaterne Med vores dashboard kan du nemt følge med i kundernes og kollegaernes svar og dermed træffe bedre beslutninger.
  • Er der support?

    Ja, når du har oprettet en betalende konto, får du en rigtig person til at hjælpe dig over telefonen.
  • Hvordan foregår betaling?

    Vores kunder betaler normalt for 1 år af gangen. Det er nemmest for begge parter, men ønsker du at betale f.eks. kvartalsvis eller for 3 år af gangen, tilbyder vi alternative prismodeller.
  • Tilbyder I integration til alle systemer?

    Ja, vi tilbyder integration til alle de gængse systemer, der er på markedet såsom Microsoft CRM, Salesforce, Superoffice etc. Vi tilbyder en åben API.
  • Hvordan foregår integrationen?

    Vores teknikere eller partnere kan sørge for integrationen, så jeres teknikere ikke behøver at bruge tid på det. Derudover tilbyder vi også en åben API for dem, der selv vil.
  • Hvis jeg har flere spørgsmål?

    Kontakt os på tlf. 70 268 264 eller skriv en email til info@relationwise.dk

Prøv vores eNPS platform gratis

PRØV DET