Bie & Berntsen A/S er opdateret med kundernes behov.
close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Bie & Berntsen A-S

Skrevet af Relationwise teamet | Senest opdateret den 26-08-2010

Bie & Berntsen A-S

"Vi har været meget glade for samarbejdet med Relationwise A/S"

Bie & Berntsen A-S er rådgivende totalleverandør af udstyr, kemikalier, teknologi og service til Skandinaviens førende laboratorier.

Hos Bie & Berntsen A-S er medarbejdere altid up-to-date med kundernes seneste behov og ønsker, takket være en unik kobling mellem afdækningen af kundernes behov via elektroniske kundeundersøgelser og de enkelte kundekort i Bie & Berntsen 's crm-system.

Det betyder i praksis at hver gang en kunde har udfyldt en online kundetilfredshedsundersøgelse, så overføres resultaterne af denne til kunde-kortet i CRM-systemet. Så hver eneste gang en medarbejder hos Bie & Berntsen A-S har kontakt til en kunde, kender medarbejderen kundens tilfredshed og loyalitet og er opdateret med kundens nuværende behov og ønsker.

Udover den automatiske overførsel af data fra kundeundersøgelsen til CRM-systemet så har integrationen åbnet en række nye muligheder for Bie & Berntsen A-S . F.eks. overføres henvendelser fra ris/ros formularen på deres website direkte til Navision Relationsstyring hos den ansvarlige medarbejder, hvilket betyder en langt hurtigere reaktionstid end tidligere.

" Kundernes behov ændrer sig konstant. Hvis ikke der skabes en kontinuerlig tilgang af information direkte fra kunde til CRM-system så mister vi følingen med hvad kunden efterspørger. En stærk kundeorienteret virksomhed der altid er på forkant med hvad kunderne efterspørger, vil kunne opnå en større andel af den enkelte kundes samlede omsætning, hvilket jo som bekendt kræver langt færre ressourcer end at forøge sin markedsandel. Omkostningsminimeringer og intern rationalisering rækker kun på kort sigt. Der skal en koncentreret kundeorientering til for at begå sig på dagens marked. Og det er lige præcis det integrationen mellem kundeundersøgelserne og vores CRM-system skaber grundlaget for hos os. Vi har været meget glade for samarbejdet med Relationwise A/S "

Bjørn Hansen
Reklamechef

Integrationen mellem Relationwise A/S's spørgeskema system Relationwise Survey Solution og Bie & Berntsens CRM-system, Navision 3.70, er skabt i samarbejde med Logos Consult, Microsoft Certified Business Solutions Partner og eksperter i ERP-løsninger baseret på Microsoft Navision.