Heering Marketing udvikler virksomheden med Spørgeskemaer.
close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Heering Marketing

Skrevet af Relationwise teamet | Senest opdateret den 26-08-2010

Heering Marketing

"Vi har fået værdifuld feedback som kan bruges til at yde en bedre og mere målrettet service"

Heering Marketing ønsker at sætte kunden i højsædet.
 
Heering marketing er Danmarks største firma indenfor visuel markedsføring, med 3000m² kontorer, værksteder og højlager. For at kunne udvikle virksomhedens koncepter til glæde for kunderne, finder Heering Marketing det vigtigt at vide hvordan deres kunder oplever deres ydelser.
 
Derfor har Heering Marketing startet et kundeloyalitetsprogram. Som led i programmet har de lagt et elektronisk spørgeskema op på deres hjemmeside.

For at få kunderne til at udfylde spørgeskemaet har Heering Marketing sendt en direct mail ud, hvori kunderne opfordres til at gøre deres leverandør endnu bedre – til deres egen fordel. 

" Kunderne har været glade for at besvare spørgeskemaet og Heering Marketing har på den måde fået værdifuld feedback som kan bruges til at yde en bedre og mere målrettet service ", siger Mikael Skog, Heering Marketing.