Svarprocenter
close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Svarprocenter


Flere og flere virksomheder sender undersøgelser per mail, og de begynder derfor at fylde mere i vores indbakke. Vi har derfor udarbejdet en række ideer til hvordan du forbedrer din svarprocent, så netop du får feedback fra dine kunder.


8 tips til en højere svarprocent
Question and answers

Sådan får du en højere svarprocent

En af de konstante ting vi diskuterer med nye kunder er antallet af spørgsmål. Alle vil have flere spørgsmål. Fordi de dermed tror at de får flere svar og mere viden. Faktum er, at det snarere er det modsatte, der er tilfældet.

Med kun 1 spørgsmål og en kommentar giver det meget værdifuld input til vores ledelsesværktøj. Med RLS trendlines, benchmarks, dashboard og workflow sikrer vi løbende og værdifuld viden om kunderne. Dermed kan de enkelte medarbejdere, afdelinger, produktdivisioner, lande og forretningsenheder konstant have fokus på forbedringer, konstant have fokus på hvad at forbedre kundeoplevelsen.

Vi formår desværre ikke altid at overtale kunderne til at starte med 1 spørgsmål, men heldigvis går de fleste over til 1 spørgsmål efter en kort indkøringsperiode.

Vi vil også gerne vise dig værdien af 1 spørgsmål. Hvis du vil have flere, skal du først overbevise os.