close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Tak for din feedback

Skrevet af Relationwise teamet | Senest opdateret den 12-11-2012

Vi læser alle svar grundig igennem og ser på hvordan vi i fremtiden kan gøre det endnu bedre for dig.

Som du kan se har vi kun stillet ét spørgsmål, hvor vi spørger om du vil anbefale os. Denne spørgemodel, kaldes også Net Promoter Score® og er blevet meget udbredt bl.a. fordi den er simpel og sikrer høj svar respons. Hvis du vil vide mere hvordan Net Promoter Score® kan bruges i din organisation til at arbejde med kundeloyaliteten, så kan du ved at indtaste dit navn og email adresse i formularen til venstre få vores white paper tilsendt gratis.

I vores gratis white paper kan du bl.a. læse om:

– Hvad betyder kundeloyaliteten for din bundlinje

– Hvordan verdens mest succesfulde virksomheder arbejder med kundeloyalitet

*Net Promoter, Net Promoter Score og NPS er registrerede varemærker af Satmetrix, Bains & Co. & F. Reichheld. Det er en åben spørgemodel, som alle kan bruge frit.