Webinar: How to measure customer and employee satisfaction with eNPS and NPS
close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Webinar: Tilfredse kunder er kun for tabere

Webinar: Tilfredse kunder er kun for tabere

Bliv den virksomhed, kunderne elsker at anbefale

Vær med live den 20. juni – og få 2 gratis bøger. Kl. 10:30 (dansk tid)

Et webinar for dig, der vil skyde genvej til vækst og bedre bundlinje.

Som titlen antyder, er det ikke længere nok at have tilfredse kunder – vi skal have loyale kunder. Kunder, der aktivt anbefaler os til andre. 
Men hvordan får du flyttet dine kunder fra tilfredshed til loyalitet? Det får du input og konkrete tips til på webinaret.

På dette webinar lærer du:

  • Hvordan du bruger Net Promoter Score - en metode, der bruges af virksomheder i alle størrelser, fra førende brands til enkeltmandsvirksomheder.

  • Hvordan du får dine ansatte til at give supergod kundeservice. Vi viser dig, præcis hvad du skal gøre!

  • Hvordan du gør utilfredse kunder til loyale kunder for livet. Du lærer en trin for trin-metode, der virker!

  • Business cases - vi gennemgår en række gode business cases, hvor vi fortæller, hvordan virksomhederne arbejder med fokus på at skabe flere loyale kunder – og hvilken værdi det skaber for dem.

  • 7 trin til kundeloyalitet. Vi viser dig en effektiv strategi for arbejdet med at skabe kundeloyalitet, lige fra kunden henvender sig til jer, til han anbefaler virksomheden til andre.

Vær med live den 20. juni – og få 2 gratis bøger. Kl. 10:30 (dansk tid)

Når du deltager i live webinaret, får du to gratis e-bøger: Anbefalet og It's all about people.

Du får e-bøgerne i din indbakke efter webinaret. Hvis du bliver forhindret i at deltage, får du adgang til en optagelse af webinaret, og du har også mulighed for at købe bøgerne.

Om værten: J. Christian Andersen, Relationwise A/S

J. Christian Andersen er medstifter af Relationwise og forfatter til flere bøger. Han har undervist mange ledere i at skabe en virksomhed, som kunderne elsker at anbefale.

Om gæstetaleren: Jimmy Bastian Riberholdt, Kundeambassaden

Jimmy Bastian Riberholdt er stifter af Kundeambassaden.dk – en virksomhed med fokus på udvikling af kundedialog, kunderejser og kundemålinger. 
Derudover arbejder Jimmy målrettet med udvikling af kundekoncepter og aktivering af ambassadøreffekten. Alt sammen med afsæt i data og et rendyrket udefra og ind-perspektiv – et kundeperspektiv! Jimmy har arbejdet sammen med virksomheder som Topdanmark, Risskov Rejser, Ret & Råd, Nykredit, e-Boks, Aarstiderne og mange andre. Jimmys praktiske erfaring som leder og nu konsulent gør ham til en ideel samarbejdspartner, der ved, hvordan man får tingene til at leve og fungere i en travl hverdag.

Tilmeld dig her

Deltager i vores gratis webinar 20. juni kl. 10:30.

Fornavn*

Efternavn*

E-mail*

Jobtitel*

Virksomhed*

Du modtager tips og tricks til hvordan du skaber bedre relationer med kunder og medarbejdere samt andet relevant information fra Relationwise, om os og vores produkter.

Vi passer godt på dine data, se vores privacy policy.

Om Relationwise

Relationwise skaber indsigt i kundernes tilbagemeldinger i real-tid
Relationwise er stiftet i Danmark og har vundet en dansk iværksætterpris for bedste forretningsplan og koncept. Relationwise handler med både små og store danske og udenlandske virksomheder, der drager nytte af virksomhedens erfaring med at skabe kundeloyalitet. Til måling af kundetilfredshed benyttes Net Promoter Score®.

Del dette webinar med dine kollegaer!

© Copyright 2017, Relationwise A/S